Nå må eg få ræva i gir!

Reklame | Sømsenteret

Designet av Nina Ruth

 

Eg drømme stadig vekk om denne herlige genseren her! Den ser bare skikkelig digg ut! I mai i fjor ble den publisert og eg snappet den til meg umiddelbart og ikkje så lenge etterpå fikk eg garn i hus; PT3
Fargen som er brukt er V304, men den fikk jo ikkje eg tak i da…men men...

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Som du ser er det en godt oversized genser som garantert er skikkelig digg å pakke seg inn
i når stormene fyker rundt hushjørnene. I år SKAL eg ha denne i garderoben!

 

RILLERUTH GENSEREN
Bildene over
Str fra 120 cm til 160 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Siden eg ikkje fikk tak i fargen eg ønsket ble det rose, en herlig litt melert farge, ja jo.
ALT dette garnet ligger fortsatt inne i hylla si og eg ser på det hver dag og sukker....

 

 

 

 

Du ser det, da eg så optimistisk startet i fjor sommer var eg nøysom med valg av strikkepinne og flere prøvelapper ble strikket. Eg antok at det ville ta meg toppen et par uker å ferdigstille med tanke på tykkelsen av både garn
og pinner,
vel.det ble jo ikkje helt slik da VETTUUU! Ååå det irriterer meg ennå for eg trenger denne genseren denne høsten i allefall 😀

Det som er litt positivt er jo pga den tabben i fjor kan eg nå legge opp til den minste størrelsen og da går det jo enda kjappere å strikke, dvs eg kan rekke det før det blir for kaldt på kwellene 🙂 Har forresten fortsatt veldig lyst på den fargen den er strikket i på bildene øverst…Sukk

Tja, hvem vet? Kanskje eg rett og slett bare legger opp nå i kwell? Eg mener, den strikkekurven min har mer enn nok plass til 2 strikkeprosjekt 🙂 Først av alt skal eg bare ta å sette på litt ny kaffi (<—Det er rett før eg sovner!) gjøre ferdig noe inne på Hobbyrommet og så får eg se hvor eg ender opp å sitte resten av kwellen;
Blir det Hobbyrommet, eller kanskje Go`stolen i stua?

 

Anyway?

 

Disse 3 go`bitene er nå sikkert allerede i lufta, nå håper eg bare de kommer frem like hele som på bildet her. Rullet de i bobleplast og gråpapir og skrev “Glass” på utsiden hehe Da håper eg at den som står med disse i hendene inne på den “postomdelingstasjonen” ikkje kaster de rundt i sorteringa, men legger de fint der de skal *Lov å håpe* Kan i allefall tipse om at det var himmelskt med denne ChiliSausen på en real burger!!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg