Nå skal det strikkes!

 

I går trooor eg at eg satte en sluttstrek for den Solamessen! Eneste som skal lages er litt snop, men det drøyer eg enda en stund 🙂 1 mnd til galskapen starter og det spiselige kan jo være ferskes mulig. Derfor…*trommevirvel*…Ryddet eg skrivebordet og fant frem det nye garnet eg kjøpte nylig; 3 tråds sokkegarn fra Rauma, nei nei,
eg strikket ikkje sokker, men votter! Eg falt jo sånn for disse vet du 🙂 Var ganske så herlig å strikke litt igjen, spesielt på et strikketøy som går litt kjapt.

Tja, så sant det ikkje popper opp noen nye ville ideér kommer eg til å fortsette på disse.
Krysser fingrene for at eg får de i havn. Under og mirakler har skjedd før.

 

 

 

 

Ellers har eg “utbedret” dette markørstativet litt…Fant noen mini-mini spikrer (Stifter blir det vel), dunken de inn på den ene fremsiden som ble en super plass til alle pinneholderene – Ergo fikk eg også frigjort et par av bordstativene som kunne brukes på andre ting 🙂

 

 

 

 

Var jo hos optikeren i går (Fant meg nye briller forresten!!) og etterpå fartet eg ut til Ikea for eg trengte litt dill til å ha noen av tingene opp i. Slike bokser har eg også til kjøkkenet (Te/kaffi og div) fine og bra til mye. Etter på kan de få bo enten på kjøkken eller badet. Kanskje alle olje/eddikflaskene kan stå i en sånn etterpå?
Tja, det hadde ikkje vært dumt gitt!

 

 

 

 

Har også fått pakket inn noen av smådillet så nå gjenstår det egentlig bare å setter priser på alt –
Akkurat det er jo litt jobb i seg selv…sukk

Uansett, i dag er det ut på tur! Søs kommer å henter meg i 10 tiden så bærer det av sted! En ny topp skal bestiges og etter på skulle me visst nok inn til hytta å vanne. Det bugner fortsatt av go`saker i det drivhuset 🙂
Etter på er det hjem å surre på Hobbyrommet igjen!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. For en herlig samling pirkearbeid, les kunstverk, du har klart å få ferdig til messa. Ja, den prisingen tar tid. Og selvfølgelig måtte det jo bli akkurat de vottene. Mirakler skjer, så de blir nok brått ferdige.
      klem fra Liv

Siste innlegg