NÅ vet eg hva problemet er!! Ups…

 

Eg har, som eg har utrykt flere ganger her i bloggen vært ganske frustrert…Titt og ofte slenger eg inn en kommentar som: “Eg trenger en god serie!” Ja og det er virkelig sant, eg er underernært på en skikkelig god serie, den type hvor man bare mååå se en episode til før man legger seg…Det er langt mellom den typen for meg nå for tiden, eg tror eg har sett alt som er bra! En serie eg likte veldig godt som et eksempel var “Sons of Anarchy”, der fikk eg dekke det meste, resulterte i at eg har sett den 2 ganger…På andre siden av skalaen (i allefall om man ser bort var vold) har me “Gilmore Girls” – Herlig serie. Eg kan i grunnen ramse opp ei lang liste over serier eg liker, problemet er jo at eg har sett de, og nå finner eg ingen som eg faller like hardt for. “The O.C” har eg jo sett 3 ganger mener eg, “One Three Hill” like så, de er jo litt tenåringsserier, men likevel kjekke å se når eg sitter her å surrer. “Game Of Thrones” så eg nettopp for 2.gang, Alle Rocky og Rambo filmene har eg sett et uvisst antall ganger, jepp, eg liker Sylvester kan sies…Ser veldig gjerne filmer, men alt skjer så fort der, eg mener; De har jo max 2 t på å fortelle en hel historie eller et helt liv….Serie er tingen, og alt var bedre for…hmm…10 år siden, plutselig ble det en haug av “kjappe” serier og filmer, det gir meg en følelse av at de som laget/skrev filmene hadde dårlig tid…dårlig handling, ukjente skuespillere etc.

Nå har eg skjønt litt av problemet…..skuespillerene eg er vant med og liker begynner jo å bli gamle, noen veldig gamle og enkelte er jo faktisk døde…Lite man kan gjøre med det, eg må vel bare rett og slett stålsette meg og bare bli “kjent” med alle disse nye…sukk

 

 

 

 

Tja, før eg helt skal ta meg i nakken å se mer enn et par episoder av en ny serie skal eg bare se “House” en gang til…sukk…Bra serie, en litt anderledes sykehusserie og eg digger jo House him self!

 

 

 

 

Sitter her å surrer da vettu, nå skal eg straks i gang med å lage et armbånd for 3.gang!! Jadda, eg elsker å lage ting om igjen og om igjen (IRONI!) Sånn er det når eg gjør samme feil 2 ganger….
Eg var rett og slett nødt for å ta meg en pause….

 

 

 


Vannet alle inneplantene med litt gjødning og fant ut det var innafor å sette ut “spraglen” min. Den er jo ikkje sååå glad i sol og i stua er det plenty av sol hele dagen, men ved inngangen vår er det bare litt ettermiddagsol. Hosta`n trives der og eg satser å at “Spraglen” også gjør det. Tror eg er nødt for å kjøpe ei noe tung krukke,
når vinden slår innover trappene fyker det meste 🙂

 

 

 


Den er virkelig blitt flott altså! Leste noen triks om hvordan man kan knipe den for at den skal blir mer busk, det har eg nå gjort i to vendinger og det begynner å se bra ut 🙂 For en farge sier eg bare! Har planer om å kjøpe meg en til bare i en annen farge, må sjekke Edens Hage neste gang.

Før eg skal lage dette armbåndet for 3.gang skal eg spise Fahitas, Ali har kokkelert hele dagen og eg vet det smaker godt! Lurer du på noe så finner du meg her på Hobbyrommet 🙂

 

 

ENJOY!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

13 kommentarer
    1. Hei 🤗
      Hva med serien “virgin river”? Den synes æ er fin å kikke på med strikketøyet eller heklinga i fanget 👍
      En fin kveld ønskes dæ fra et regntungt Trøndelag😍

    2. Jeg har flere varianter praktspragler, men ikke kjøpt dem. I byen her setter de ut spragler på sommeren i diverse blomsterkasser, der har jeg knipsa avleggere, hehe.. 😜

      1. Min er heller ikkje kjøpt, fikk en liten avlegger i fjor sommer og med godt stell og omplanting har den blir rimelig stor. Har tatt avleggere av denne og gitt bort, men kjenner ingen som har andre typer….mye mulig eg har få venner hehe Her i Tananger har me “avlegger marked” i feb/mars måned så kanskje eg finner noen til våren. Ender nok opp med å kjøpe en også 🙂

    3. Har du sett Poldark? Britisk historisk serie på sitt beste. Outlander er også ein favoritt.🤗

    4. Sweet magnolias
      Emily in Paris
      Chesapeake shores

      Ozark skal visst også være bra, men har ikke sett den

Siste innlegg