Næmmen…Så nydelig! – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Enya Ødegaard / Aftenstrikk

 

Awww du kjenner meg og kosedyr?! Helledussen så skjønn♥ Denne her kan være kosedyret til en liten, eller…? Den kan hvile på sofaryggen din 🙂 Eg kunne fint hatt en slik liggende her…*Må sjekket garnet i hyllene mine*

 

 

 

Designet av Enya Ødegaard / Aftenstrikk

Designet av Enya Ødegaard / Aftenstrikk

 

Eg er sikker på at du også har litt garn som passer? Orginalt er den strikket med 1 tråd Finull
og 1 tråd Iris Aplakka fra Rauma (Eller annen fluffy tråd)

 

SVANUNGEN
Bildene over
Str? Se bildene
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Altså i dag må det bli en kwil! Selv med ørepropper ble eg vekt 06.42 av ei hinsides znorking…!! Trenger snart ei hotellhelg igjen for å få sove et par netter! haha Ble jo litt sen i seng i går (Måtte jo få ført over alle turen i den nye boka må skjønn!) Apropo toppturen i går! Hekkan me var heldig med været; Det plasket bøttevis på tirsdag og det plasker bøttevis i dag – I går var det opphold og delvis sol, beste turværet! Pga søvnmangel blir det nok en surredag på Hobbyrommet med mulighet for en horisontal kwil på sofaen i løpet av dagen. Kanskje eg kvikner til hvis eg får i meg en god smoothie 🙂 Magen er slettes ikkje tilbake til “normal”. Må også på posten i løpet av dagen, skal sende 3 Give Away pakker + det er kommet en pakket fra Stoff&Stil – Jadda, planleggingen til Solamessa er i full sving, i allefall i form av tusen ideér! Nå har eg jo begynt å glede meg til at det spiselige eg har lyst å lage, har nemligen begynt å få stilig emballasjen i hus! Meeen eg må begrensene meg for hva eg vil ta med meg for de standene me får er jaggu meg ikkje store! Mocina Design og eg skal ha hver vår,
men sammen på en måte = Noe større stand 🙂

Ok, kjenner eg bare må komme meg på beina
å begynne og bevege meg litt for hvis ikkje sovner eg her og nu!

 

 

 

LAG DEG EN
KREATIV DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg