Når A-fasong er best – Strikkeoppskrift

Designet av SailorWifeKnits

 

Eg kjenner godt til det, ja hvor herlig det noen ganger er å suse rundt i en genser, tunika, kjole etc som er
A-fasong! Ingen tvil om at man slapper mye mer av *humrer* Tettsittende eller smale plagg er så absolutt ikke for alle, sånn er det 😀 For min del så liker eg A-fasong som stopper rett over kneet

 

 

 

Designet av SailorWifeKnits

 

Lista over garn som kan brukes er lang, men alle er i KidSilk type kvalitet, litt sånn lett og luftig…Hmm der er eg ikke, selv om eg kjøpte en del nydelige Erle i vinter…Eg liker best å ha en annen følgetråd med den type garn, og siden denne genseren strikkes med 2 tråder kan eg jo gjøre det…tenker eg! Kanskje det er dette som er genseren me skal krype inn i til vinteren? Ser jo ganske så herlig ut!

 

ORION
Bildene over
Str 98 cm til 188 cm i overvidde (8 størrelser)
Engelsk Strikkeoppskrift

Trenger du hjelp til oversettelse? Denne er god å ha!

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

HEKKAN SOM DET BLÅSER! Sovnet pang i går da eg la meg, men våknet 04:45!!! Det blåste rett på vinduet og der med kom det ikke frisk luft inn = Innestengt OG varmt soverom! Lå til nesten 06 før eg ga opp, og sto opp...Blir nok noen timer på sofaen i dag ja! Den timen eg lå i senga å snudde meg fikk eg gjentatte kramper
i leggene…TYPISK meg!! Er ikke alltid eg kommer på å strekke ut i beina etter en tur…I går gikk eg jo
en lang en, og utstrekk hadde vært på sin plass. Kommer ikke på det når eg ikke blir så sliten lenger…På tide eg lærer! Har litt eg skulle ordne i dag; sende/hente en pakke + en tur til Hillevåg…Jaja…Hillevåg bør eg få til før kl 17 for i morgen skal bilen inn å få på vinterdekk fra morningen av så litt usikker når det gjelder styrketreningen kl 10…Ja, vettu!?? Eg skal bli med Amira på treningen noen ganger (Sats) for å se om eg fortsatt liker det, eller om det bare er minnene som er kjekke hehe Eg elsket jo denne type trening for en
del år siden ja…Kanskje det er like gøy/godt nå som da? Vil i allefall teste det ut.

Ut over det tror eg denne mandagen blir passe sløv ja, skal ikkje kødde med nattesøvnen!

 

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

Forundringsposer – 4 stk igjen
Strikkefisk – Godt å ha, fint som smågaver til strikkevenner!
Garn må man ha! (Er lov å komme med bud!)
Spleis til familien i Beirut

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg