Når du ikkje gidder strikke sokker….

 

Det er lenge siden eg strikket meg et par med sokker, eg er bare flink å SNAKKE (altså; skrive!) om alle sokkene eg vil ha og de eg trenger! Eg elsker ullsokker, ja både kule, flotte, støgge mm Men…eg kommer aldri så langt som å strikke de, mangler heller ikkje sokkegarn for å si det sånn…Men her for en stund siden fant eg noen ullsokker som så sååå gode ute…Klikket meg hjem et par…O`heaven! Kjøpte meg et par til og her for et par dager siden kom par nr 3 av Nansen Sokkene hjem i hus og de er knall gule! Passer fint med tanke på at påsken er like om hjørnet! Disse sokkene minne meg om noen “Hunde”sokker eg strikket for veldig mange år siden…Hund fordi garnet var av hundepels! Guu de var varme, men ikkje like slitesterke som disse Nansensokkene 🙂 Ellers er eg blitt god på å få andre til å strikke sokker for meg, fikk jo nylig DENNE FINE BUKETTEN i hus, de ligger ennå på stas (Til pynt altså!) Sparer litt på de ennå 🙂

 

 

 

Designet av Chiharu Nagase

 

Hvis du er mer på sommersokker enn varme vintersokker kom eg på disse fiskesokkene eg la ut for ei stund siden…Den gang virket ikkje linken til oppskriften og eg husker ikkje helt om eg ga beskjed at de nå er tilgjengelige? Uansett, her er det, MED oppskrift denne gangen 🙂 Kanskje du kjenner noen som virkelig trenger et par av disse?? Festilige sommersokker dette!

 

UTSUBO SOCK
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

Ok, lørdag og greier…Ser at sola prøver seg, det blåser, men det blir ut på tur i dag! Skal bli godt å strekke litt på beina! Eg var oppe halv 8, men surrer sånn om morningen og klokka er allerede halv 10! Må sette opp gassen,
få i meg noe havre og komme meg ut!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

1 kommentar
    1. i går savnet jeg ullsokker ,vi var på tur og i huset hos min mor var det golvkaldt og jeg fikk skikkelig frosten i føttene ,neste gang vi tar den turen tar jeg med skikkelig tykke varme ullsokker :=) jeg strikker dem selv ,men ikke det plagget jeg liker best å strikke,nå har jeg planer om å prøve sykkelen min

Siste innlegg