Sokker + Galskap

 

Se og nyt sier eg bare! Seee på de fargene! Du husker nok alle de herlige garnnøstene eg kjøpte før jul?
Ikke sant…også “kjøpte” eg meg en sokkedealer i november! Her er altså resultatet!

 

 

 

 

Altså! Bedre enn dette blir det nesten ikke! fargene er helt elektriske!! Fikk beskjed at om eg hadde mer sokkegarn liggende så kunne eg bare slenge inn flere nøster en dag det passet! O`la la så ja, det blir nok flere sokker skal du se! *humrer* Dette er helt enkle sokker, for på disse er det garnet og fargene som skal skinne! De er strikket i DETTE garnet, ser de er litt tomme for farger nå,
men det kommer nok inn mer etter hvert – Vil eg tro 🙂

 

 

 

 

Oh YES! Eg kommer garantert til å svinge innom med flere nøster etter hvert, kanskje det også kan blir julesokker på meg…? Hylla over er forøvrig smekkfull og ikke bare akkurat det du ser…

 

 

 

 

Det samme er disse 2 hyllene med Opal…Mmmm….
Kan potensielt bli en hel sokkebutikk om alt forvandles til sokker 🙂

Men altså…nå skal du se…

 

 

 

 

Amira sendte meg dette bilde…De er på Prekestolen Basecamp med jobben…Eg spurte Dib i går OM de skulle gå turen…“Nei nei, han skulle bare spise og chille på basecamp” Ok, sa eg. For det må du vite Dib, sa eg, du går ikke til toppen uten skikkelig sko og gode klær…“Jammen eg har god jakke”, svarte han….“Nei,” sa eg…Den veier 2 kg og blir dassvåt…Jaja, men han skulle BARE være på basecamp…

 

 

 

 

Men altså…BEGGE 2 gikk opp til Prekestolen og hva eg ser av andre bilder har han ikkje leid seg noe turklær…Tviler vel på at han ull under!? Hmmm Unger altså! hehe Mulig det hadde vært smart med brodder også..? Er spent å høre om eventyret når han kommer hjem 🙂 Litt snutt er eg også…Eg ville jo blitt med, men ikke i dag i dette været!! Aldri om eg hadde gått, 0 utsikt på toppen er ikke gøy!
Sååå mye slit åsså ser man ingenting!? hehe

Jaja, eg har jo vært på trening i det fuktige været, hjem igjen og så inn til byen og frisøren – Sååå deilig!
Nå skal eg ha meg litt is, strikke og se serie – I morgen skal Ine og eg på lang tur,
går me tidlig nok skal det i allefall ikke regne 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Disse sokkene blir i alle fall jeg i godt humør av. Du er i så god form nå, Vibbedille, at du går lett opp til Prekestolen på en fin dag. Enig i at utsikten er belønningen.

      1. Eg har lyst å gå opp i løpet av sommeren. Har vært der før for mange år siden, og siden har eg hatt høydeskrekk! Men nå kjenner eg mindre og mindre på den skrekken så kanskje på tid å gå opp til Prekestolen og få slutt på den skrekken hehe

Siste innlegg