Når du liker det litt utfordrene ~ Strikkeoppskrift

Designet av Birgit Grunwald

 

For en del år tilbake hadde eg skygget unna oppskrifter som dette,hadde bare kjapt tenkt: “Det der fikser eg ikkje”.…Nå er eg så heldig og har en del av Birgit Grunwald sine oppskrifter, har ikkje strikket de ennå, men har lest – Det er slettes ikkje så skremmende som du tro 🙂 Ja jo, en noe uvant måte å strikke votter på, men det er bare å starte og så vil du skjønne det bedre når du har det på pinnene 🙂

 

 

 

Designet av Birgit Grunwald

 

Hun har flere varianter av disse vottene, t.o.m et par sokker hvor ca samme teknikk er brukt, ganske så stilig –
Er jo gøy å prøve noe som kan være litt utfordrene også. Alt trenger jo ikkje være plankekjøring 🙂

 

STARMAKER
Bildene over
En størrelse, justerbar

 

 

 

 

 

Noe som i allefall kan bli utfordrene i dag er VÆRET! Det måtte skje,det skjer hver gang så hvordan kan man glemme? Etter noen nydelige vinterdager med frost, snø og sol kommer drittværet!! Akkurat nå er det 1 grad, det regner og det snør svære filler! GARANTERT at det til kwellen kommer til å fryse og da blir det jubalong!! Frister jobare såååå lite å måtte ut!! Eg har en haug med pakker som MÅ sendes i dag…Var slettes ikkje meningen å vente tilsiste dag, men eg ville jo ha julekort i alle pakkene og de kom ikkje før i går…så typisk….Jaja…

 

 

 

 

Det var krangling om håndkledet her ute da eg sto opp så det var bare å lage til ei stor skål med mat (havregryn, kokos, frukt og nøtter) – Laogså et rent håndklede til underlag i dag og nå er det full fest! Ja t.o.m Hakkespetten kom på besøk å spiste, det er stas syns eg 🙂

 

 

 

 

Sånn ellers kunne eg mye heller bare tenkt meg å tatt en dusj, på med ren pysj og bare blitt her…Meeeen, eg må nok inn på Hobbyrommet og få skrevet portoen på alle julekortene og komme meg på Posten! Da kan eg liksom puste ut og så håper eg alt eg sender i dag kommer vel frem FØR jul 🙂

I løpet av dagen,kwellen(?) håper eg også eg er i mål med kakemennene…Det kan ta tid tror eg 🙂

 

 

 

HA EN STRÅLENDE
FREDAG

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg