Det måtte skje…

 

Det lå jo litt i kortene at bildene Amira tok for et par uker siden måtte brukes til noe og ikkje bare ligge å slenge her på bloggen! Ho Ho Ho For første gang på iallefall 15 år har eg i kwell skrevet julekort! Da ungene var små var det alltid de som prydet julekortene, hver eneste jul, men nå er det min tur haha Joda, kunne jo fint laget en julekort sammen med gutta, men tanken med kortet er å bruke det i “denne verden”, den nettbaserte og da passer det best at Vibbedille dekorerer kortet selv – Mine samarbeidspartenere/bloggvenner trenger ikkje bilde av gutta *ler*

Får se da, hvor kortet etter hvert dukker opp 😀

 

 

 

 

Siden julekortene når er i boks kunne eg putte kortene inn i alle gavene som skal ut å fly,
de blir levert på posten i morgen AKKURAT i tide for fristen! 😀

 

 

 

 

Ikkje bare det! Endelig har eg fått meg vintersko, nå har eg trasket rundt i Ali sin fjellstøvler str 43 et par uker haha Endte opp på en sånn fjellturbutikk og kjøpte meg turstøvler i MIN str 39 og de var en drøm å ha på beina! Så ja, da ble det slettes ikkje høye fine litt damete støvletter, men god praktisk støvler som eg også kan gå lengre turer med 😉 Passer fint det når storesøs ga beskjed om eg måtte bli med å gå tur – Det blir herlig! Kjøpte meg turbukse også, men den gikk rett i retur i dag, hva eg tenkte ang størrelsen aner eg ikkje (Må ha klikket feil!?)
Fikk den opp det ene låret liksom *ler litt igjen*, satser på at den nye er på plass neste uke 🙂

Skal innom apoteket i morgen og da vil eg sjekke hva type brodder de
har der, kan være det er godt å ha fremover 🙂

Planen i dag var jo å kverke 4 kg kakemanndeig, men dagen forsvant på så mye annet + at eg endte opp med å lage middag! En himmelsk middag! Var i fiskedelikatessen å kjøpte lettsaltet torsk, nesten 1,5 kg og det er nesten ikkje mer igjen….og Dib har ikkje spist ennå! haha Det var så nydelig!! Når klokka nærmet seg 7 nå i kwell syns eg det var for sent å starte på kakemenn…4 kg deig vil eg tro tar tid, så den fikser eg i morgen 🙂
Nå tar eg kwell med beina høyt!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Det der var dritkult!! Men du… ikke 15 år siden du skrev julekort vel? Da har jeg drømt at jeg fikk julekort fra deg i fjor 🤔🤪

      1. Haha stemmer, det var da eg fant portofoliemappa fra studietiden,stemmer det,men du var en av ytters få som fikk 🙂 I år har eg skrevet ei ganske stor bunke, det kalles å skrive julekort 🙂

    2. Hei, nå har du vel kanskje allerede kjøpt brodder, men om du ikkje har så virke dekk-klister kjempebra under sko og. Det virka iallefall vannvittigt bra på sommardekk, når eg sist søndag sko fra Tananger te Forus for for å setta fra meg bilen te dekkomlegging og service. Syns vel faktisk at klistrete sommerdekk sladda mindre enn vinterdekkå eg fekk på ittepå 🙃 sprayen ska holda ca 2mil på dekk, så må minst holda det på sko og, og kan spraya mange sko. Billigaste e Biltema, men gå på ein ukedag siden søndagshjelperene på Forus ikkje hadde peiling, for de stod ikkje der de sko stå, Obs bygg på Forus ska og ha men der va sama problem som på Biltema, så bror min endte opp me å måtte kjøra te Mariero før de fant, og der stod de heller ikkje der de sko, men personalet visste kor de va flytta te der. Takk for titten. 🤶🏼🎅🏼🧑🏻‍🎄🎄☃️❄️⛄️

Siste innlegg