Når du trenger noe helt spesielt!

Designet av Jennifer Borchert

 

Alle luene her er strikket i garn som er 100 m/ 50 gr, nesten utelukkende i Acryl…! Veeel, eg velger jo galant
å overse det
, for det kommer ingen luer av min nål eller strikkepinner som er acryl. Luer bør jo være i ull med tanke på at det stort sett brukes om vinteren, eller, i allefall i en bedre kvalitet enn acryl, bomull funker flott om man ikkje kan bruke ull. Men akkurat det er en helt annen diskusjon. Hvis man vil ha ei lue i ull, men klør i pannen?
Da er det bare å sy et belegg på innsiden av kanten 😀

 

HOLY COW IT`s BORCHERT
Bildet over
Str Barn til Voksen

 

 

 

 

Designet av Jennifer Borchert

 

Eg har alltid ment at å hekle er nesten som å tegne, ja for du står rimelig fritt til å kunne ta ting (hver maske) på sparket. Opp gjennom årene har det blitt en del hekleluer for å kunne oppfylle Dib sine
kreative ideér som han ville ha på luene.

 

WHAT A NIGHTMARE
Str Barn til Voksen
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Jennifer Borchert

 

IT`s TRICKY
Str Barn til Voksen

 

 

 

 

 

Designet av Jennifer Borchert

 

Selvfølgelig de søøøteste Juleluene!
Svipp innom Prosjektsidene til designeren, O M G – Hun har så mange flotte luer,
ja eg er sikker på at du også finner mange du bare MÅ ha!

 

WANNA BUILD A SNOWMAN
Fra str 1 år og opp

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tenk å stå opp til et RYDDIG skrivebord en søndag morgen!?! Ikkje sant! Skikkelig DIGGE DI DIGG! Nå er bare spørsmålet: Hva i alle dager skal eg gjøre av alt det som ligger på andre siden av rommet….? Trooor eg må skjære gjennom i dag, ja for hvis ikkje så kommer eg bare til å flytte det “rotet” rundt og rundt på Hobbyrommet uten at det får sin egen plass…Eg har rett og slett FOR mye! Eg har jo valgt (eller eg var helt nødt) å la de 2 store “kistene” med et par TurnusGrupper opp i stå igjen inne på den “gamle” Garnrommet, dvs eg har okkupert den ene kroken, eller hjørnet om du vil. Eg må se på muligheten til å lagre litt mer der inne. Eg syns jo UANSETT eg har vært flink, ja for til nå har eg tatt med meg i allefall 95% av ALT eg har av Garn og hobbystash! Så MYE god lagringsplass er nå blitt frigjort! Ali kan f.eks nå ta den ene Kallaxhylla å lagre skoene sine i!! Jepp, han har S K O M A N I ! Titalls esker med så og si ubrukte sko har han, hvor det står?? Inne på soverommet vel…men NÅ skal de inn på det gamle Garnrommet altså! Ikkje minst vil jo skoene får det bedre 😀

Jadda Jadda, det Forrige Innlegget mitt ga uttelling og eg fikk napp 😀 Nå gleder eg meg til å få kunne bruke denne jakka mi! Monica fra MocinaDesign skal fikse jakka mi så da blir det bra vettu – Nå er det slutt på den dårlige samvittigheten eg får hver kan eg ser på den! Skal bare vaske og blokke jakka på nytt og så blir det faktisk hentet her på torsdag, det er neimen ikkje rusk en gang! *L Y K K E*

Tja, tror eg lager meg et par knekkis med masse paprika og rusler inn på Hobbyrommet,
setter på RadioNorge og bare nyter søndagen – JA! Det høres bra ut!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg