Hvor mye vil du ha??

 

Mange, flere enn du kanskje tror har spurt: “Hvor ble det av den flotte Fanajakken du strikket?” Veeeel….den ligger der inne *Peker i retning Garnrommet* Det er så synd, ja for jakken er virkelig flott!

 

Eg har jo brukt det tradisjonelle Fanamønsteret bare eg har…

 

…snudd rundt på mønsteret slik at eg uten problem (dvs dilling med mønsteret i økningene) kunne strikke raglanøking + eg har strikket ei digg hette og laget til lommer. Ikkje minst har eg brodert med
Holst Supersoft i selve mønsteret – Ååå den er sååå fint!

 

Det er bare ETT problem!!

 

Det gjelder denne jækelen her! G L I D E L Å S E N! Å nei, eg vil ikkje bare forkaste ønsket om en glidelås og sy
i hekter, da blir det ikkje jakken som eg ønsket. Eg var så optimistisk vettu, ja for denne skulle eg helt uten problem fint sy i for hånd! Kunne bitt av meg tunga vettu, hadde nesten ikkje fingertupper igjen etter at eg prøvde!
Å nei, eg fikser ikkje symaskin. Så da spør eg bare her da vettu, frekk som fy (ler):

Hvor mye vil du ha for å sy i denne glidelåse for meg?
(Evn sånn pyntebånde på innsiden også – Dette har eg i såfall) Eg betaler mer enn gjerne om noen vil gjøre det for meg 😀 Du som evn kan gjøre dette bør jo bo her i distriktet slik at eg kan kjøre å levere jakke til deg ♥
Pliiis Pliiis med sukker på, som ungene alltid sa når det var noe de virkelig ønsket seg!

Eg har ordnet ferdig stolpene foran, de er glattstrikket og brettet dobbelt.

Send meg en mail ([email protected]) om dette er noe du kan ordne for meg 😀

 

 

TUUUSEN TAKK!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Gleder meg til å se jakken når den er ferdig, håper du legger ut bilde da😊. Tror den blir inmari fin.

    2. krysser fingrane for att en reddande engel hjelper deg ,hadde jeg bodd i nærheten og vært flink med symaskin skulle jeg gjerne hjulpet deg ,har sydd en glidelås i jakke selv en gang :=) men jeg bor langt unna og postgangen er kronglete og jeg måtte fått noen til å kjøre meg for å hente den på posten når den kom og det er snart 5 mil det ,men som sagt krysser fingrane for att noen vil hjelpe deg ,har du spurt noen som jobber på strikke / stoffbutikker

    3. Håpar verkeleg det er nokre i nærleiken som kan fixe det! Jakka er superfin!
      Lukke til! 👌🏻

Siste innlegg