Når du trenger noe helt spesielt!

Designet av Jenna Wingate

 

Det finnes nesten ikkje grenser for hvordan en lapp kan hekles. Eg har mange ganger sagt at “dette er de søteste” osv, men disse ⇑ Mååå jo være de søteste? Utrolig kreativt, og dette kan jo også gi ideér til dyr,
figurer o.l som ennå ikkje er heklet 😀 

 

CAVALIER KING CHARLES
SPANIEL PATCH

Bildet over
Str 10 cm

 

 

 

 

 

Designet av Jenna Wingate

 

YORKSHIRE TERRIER PATCH
Str 10 cm

 

Trenger du flere lapper, eller lapper med andre raser? Da anbefaler eg deg å svippe innom Jenna Wingate sin Ravelry side – Hun har mange flere + Mye annet gøy! Plukk&Miks, eller kanskje like greit å hekle alt sammen!

 

 

 

 

Designet av Jenna Wingate

 

Altså!! Denne elsker eg! En skjønn fyr som du kan sy fast på hva du vil! Så gøy 😀 På en genser? Ei veske?
Et teppe? Ei pute? Eller, bare på korktavla over skrivebordet? Uansett, man vet jo aldri NÅR man evn skulle få brukt for litt spesiell pynt 🙂

For noen år siden kastet eg meg over sånn freestylehekling, gøy, litt tidkrevende – Likevel så verdt det!
Vel verdt å lære seg for det finnes ingen grenser for hva du kan hekle og hva det kan brukes til.

 

GREAT DANE PUPPY PATCH

 

Sånn avsluttningsvis vil eg bare gjenta noe av det designeren skriver på sin profil,
noe også eg har sagt i en del år etter hvert:

“You are welcome to sell finished items made from this pattern. If you do so online, please link to the website and give designer credit. Please do not reproduce, share, sell, or ‘borrow from’ this pattern in whole or in part, including all text or images. If you intend to offer items made to order from any of my patterns, please do not use my images to advertise. Your customers will want to see the quality of work YOU do, not the quality of work I do. Above all, your honesty is appreciated and allows designers to continue doing what they do. Please email only if you have any questions. No other form of communication is as reliable as email. Thanks!”

 

 

 

* * * *

 

 

Midtveis i uka og Swosj så er det helg – Igjen!! Selv om eg har mye som skal ryddes sitter eg å luuurer på OM eg kaaanskje skal stikke til Ikea en tur…!? Hmm de har et “system” som eg har lyst på til veggen. Eg solgte jo den lille pulten i går + alle de små kurvene som eg hadde en zillion nips i, ja så nå trenger eg noe annet til mye av alt det nipset…Ikkje sant! Dette systemet eg har sett på er eg litt usikker på ang fargene…Det står hvitt, men eg har sett det på butikken og det er ikkje hvitt, men mer kremfarget…de har blått og lys brunt også, derfor er eg veldig usikker. Ja jo noe av det kan eg uten problem spraymale, det er alt det der tilbehøret eg må sjekke, ikkje sikkert det lar seg spraye så lett. , akkurat nå er det kun ting som skal i skuffene eg kan rydde på plass,
resten trenger eg hyller for å få på plass…

Men men, me vet jo at når det ryddes et sted så forplanter deg seg litt til andre steder…Så nå, må eg, eller eg bør ordne litt i de få skapene me har på badet. I den kommoden eg satte på gangen får eg ikkje plass til alt sengetøyet fordi en del håndklær opptar plassen. Da kan eg benytte muligheten til å kvitte meg med ræl på badet og heller bruke den plassen til håndklær….Ja og sånn forplanter det hele seg i bølger omtrent gjennom flere rom…

Jaja, blir nok en dag med en del ryddeaktivitet kan du si,
hva har du tenkt å bruke dagen til? Her skinner sola fra skyfri himmel så eg burde
jo gjort alt annet enn å rydde inne…

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg