Når du vil strikke de beste! -Strikkeoppskrifter

Designet av DUCATHI

 

Har sagt det før, flere ganger, og sier det med glede igjen: Ducathi har definitivt noen av de flotteste sokkedesignene eg vet om!! Alle hennes design er så skikkelig forseggjort, neimen ikkje mange som kan måle seg med de! Her hjemme i Norway har me Bittami som kan sammenlignes med henne, mener eg! Bitta sine sokker er heller ikkje overlatt til tilfeldighetene, der er det også ned til minste detalje. Hekkan så heldig me er da!?!
Får alt servert på et stort sølvfat 😀

 

 

 

Designet av DUCATHI

 

Eg får opp Arwetta som garnalternativ til disse sokkene og da har du et eldrorado av garn du kan bruke!
Alt av sokkegarn som er ca 200 m/50 gr eller 400 m/100 gr. Eg var på Arwettakjøret for noen år siden…HAMSTRE….men brukte det lite…Sokkene ble alt for mye for min smak,
liker når eg kjenner eg har sokkene på meg 🙂

 

STAR WALK SOCKS
Bildene over
En str, juster lengde etter fot

 

 

 

 

Designet av DUCATHI

 

Nå kan du bli fin fra topp til tå! Like pulsvotter er jo lekkert for den som liker detaljer og gjennomført klestil *ler* Ahaa dette kan jo bli en lekker gave til seg selv eller andre 🙂 Det er samme garn
og strikkefasthet på disse som på sokkene.

 

STAR WALK MITTS
Bildet over

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Søndag og 2 uker til 1.advent…Bladde akkurat litt gjennom på SnapChat, og jaggu er det MANGE som har pyntet juletreet!?!?! Satt faktisk i går å vurderte det samme, ene og alene for å kunne tømme Hobbyrommet mitt av alt eg oppbevarer der! Ja åsså litt fordi eg eg er superspent på hvordan det nye juletreet ser ut! TENK om eg føler det blir alt for stort…!? Ja for eg har jo gitt bort det “gamle” treet vårt!?! Oj Oj, det er nesten som spenningen er å ta og føle på her altså! På en måte er det ikkje for tidlig å pynte når jula blir som den blir i år…I år er det den type jul hvor eg føler meg litt snytt!! Når juleaften kommer på en søndag, samtidig som 4.søndag i advent, ja DA føler eg meg snytt! Dvs at eg i år bøøør pynte ei uke tidligere enn normalt, i mitt hodet…Blir ikkje det riktig da…?? I følelsene mine blir det mest riktig Ho Ho Ho Føler meg litt inneklemt på Hobbyrommet om dagen så pynten kommer nok på plass tidligere enn normalt….det er eg ganske sikker på!

Føler meg litt pjusk i dag…? Passer dårlig nå altså! I morgen tidlig skal eg kjøre bilen min til Hurtigruta Carglass…har 3 ganske lange sprekker i frontruta etter noe steinsprutgreier…Har tid kl 09:30 som i grunnen er veldig tidlig for meg! Skal møte Ine der ute for da kjører me et sted å går en tur mens eg venter på bilen – Det høres ut som en fin plan, eneste er at me kan ikkje gå siste strekket ned til Ogna for da må me ha 2 biler. Skal sjekke litt på Ut.no om det er en fin tur i området der som me kan gå mens eg venter 🙂 Ellers tror eg bare at eg surrer her hjemme i dag.

Sånn eller? Vel…eg kastet meg rundt å lage 2 Julekalendere til i går! Var jo sååå mange som aldri hadde hatt sin egen før. HER INNE har du muligheten til å snappe med deg en 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Enig med deg, men vil også fremheve og anbefale Birkebolla og LillCath sine sokkemønstre.

Siste innlegg