Klikk deg inn om du ønsker deg en Julekalender for en strikkeelsker!

 

 

Du vet.…Eg er visst nok skikkelig i seget på kalendere om dagen, så eg laget 2 kjappe til 🙂 Kaller det for 2 minikalendere, selv om salgsverdien for meg ligger på ca 1500. Innholdet er nemlig laget av meg, og meg alene. Har du vært innom bloggen min noen ganger i år vet du hva eg har styrt med; Mye strikkerelaterte dubbeditter og ikke minst en haug av håndlagete maskemarkører 🙂 Så hvis du elsker å strikke og alt som følger med det, ja så er en av disse kalenderen perfekte til deg – Det er også noe søtt i hver pose,
kan jo passe fint til frokostkaffen Ho Ho

 

 

 

 

 

Hver kalender er ca 70 cm lang, den har et oppheng så hvis du har en spiker eller krok i en av veggene dine er det bare å henge den opp – Klar til bruk 🙂 Eg krever ikke så mye i retur, det er snart jul og da skal me jo kose oss. Tenkte da en liten snerten dog en random vri….muligens for å unngå at de som ikke leser hva eg skriver og nøyer seg med et “Ja Takk” tror de vinner…*fniser*

Det du gjør er å bare skrive en kommentar under dette innlegget (Kommentarer på Facebook regnes ikke med) som vanlig, men nevn også hvilket årstall eg strikket denne 🙂

 

 

 

 

Det er jo nesten som eg fikk lyst å lage noe pynt av disse posene! De er jo sååå søte + de er geniale om du ikke trenger så store poser til f.eks en kalender som dette 🙂 Kan jo nevne at eg har kjøpt de på Aliexpress – Du finner de HER!

 

Nå nærmer jo 1.desember seg styggfort, så eg tenker en trekning av disse 2 passer fint
ONSDAG 22.november, da får eg de på posten før neste helg og de bør da være fremme før 1/12. Flott! Da har me en avtale om det 🙂 Nå skal eg flikke videre på dette julehuset mitt som ble noe vanvittig dill…!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

129 kommentarer
    1. Må jo bare slenge inn en kommentar når jeg vet alt det flotte du har laget! Har jo noen av markørene i bruk her allerede og en strikkerelatert kalender er midt i blinken!
      Masse spennende du har strikket oppigjennom, og den kåpa med flamingo i 2018, var litt av et prosjekt! Jeg for min del holder nå på med bekledning til kjempenissene fra Fagstrikk, snart er familien komplett 🙂

      1. Du lager masse flotte duppeditter som er stas å bruke til strikket😍
        Har laga julekalender til andre men ikkje fått sjølv sidan eg var lita, hadde vore stas å fått ein🥰
        Flamingokåpa strikka du 2018, litt av eit arbeid.
        Kryssa fingrer🤞🏼

    2. Den flotte kåpa strikket du i 2018.

      Og selvfølgelig ønsker jeg og vinne en slik kalender.
      Og nå synes jeg virkelig at jeg fortjener en oppmuntring.
      Forrige helg ble jeg hasteinnlagt og operert for tarmslyng. En smertefull opplevelse. Og i tillegg fikk jeg brystkreft for to år siden. Så nå har jeg hatt mitt. Beklager en lang utredning, men det hjelper å få det ut.
      Og Vibbedille. Jeg synes du er fantastisk som gir bort den ene kalenderen etter den andre.

    3. Eg huske godt at du holdt på me den, var litt overrasket når eg så at det var heilt tilbake til 2018. Kul kåpe!
      Kjekt me julekalender me strikke stasjon, kan jo aldri få formye av det 😅🤶🏻

      1. Flotte kalendere du lager til heldige lesere 😀, og flamingokåpa ble du ferdig med i 2018.

    4. Så utrolig snill du e😘den lekkre flamingokåpa di blei ferdig i oktober 2018🥳🤩

    5. Den skulle eg gjerne vinne, og gje den til datter. Ho fortener den!
      Kåpa strikka du ferdig i oktober 2018, og den er flott.

    6. Såååå spennende. Du strikker kåpen i 2018. Årene går fort synes ikke det var så lenge siden jeg fulgte spent med på den prosessen. X strikkepinnene og venter i spenning. Har jo sett alt det fine du har laget og kan bare fantasere om hva som er i posene.

      Ha en kreativ helg 😊

      1. når man ikkje får sove midt på natta på sjukehuset er blogg verden godt å ha 😉

        den flotte flamingoen dukka opp i 2018

        smilefjes

    7. Klart jeg vil vinne julekalender!🤩 Det er koselig med litt ekstrapremier før jul! Tipper det var litt av en jobb å strikke den flamingokåpa, i 2018 😊

    8. Du strikket den flotte kåpa i 2018😍 Du har funnet noen flotte poser til adventspakker. Jeg fant bare de vanlige grå, men kanskje like greit siden alle kalenderne har gutter som mottakere😁 Dem hadde kanskje syns de du har for litt for mye dill på😂 Hadde satt stor pris på å vinne en kalender fra deg med perfekt innhold til en strikker! Ønsker deg en flott førjulstid❤🎄

    9. Det hadde virkelig vært moro å vinne kalender med noe av det flotte du lager i. Jeg blir stadig imponert over alt det fine du lager.🤩 Kåpen strikket du i 2018.🧶God helg.

    10. Så gøy det hadde vært å vinne en slik kalender, med så mye fint☺️
      Kåpen har du strikket i 2018☺️

    11. Du la opp til kåpa 7.juli og sydde i knapper 23.juli 2018 🙂
      Husker jeg tenkte: “ho der er tøff som tørr å gå i ei slik kåpe, for det gjør ikke jeg”.
      Kos deg med baking og håndarbeid framover.

    12. Hei. Kåpen strikket du i 2018. Da var du virkelig iherdig, for det var litt av et prosjekt. Jeg har vunnet hos deg tidliger, men prøver lykken igjen. Hilsen Birgitte

    13. Flamingo-kåpa ble til i 2018. Lar meg fremdeles sjokkere over at du ferdigstilte den på knappe 4 måneder 😳. Når agnet er ekte Vibbedille-originale kreasjoner, ja da må jeg rett og slett hive meg på – og håpe at «Random» gir meg flaks 🤞.

    14. Den kåpa med stor K husker jeg selvfølgelig veldig godt! Den strikka du i 2018! 😃👍

    15. 3 ish måneder i 2018 gikk med før siste knapp var festet på Flamingokåpen. Flott kåpe forøvrig.

      Flotte kalenderposer også, akkurat nok inspirasjon for å få meg til å fullføre kalenderen datter skal dele med romkameratene i forsvaret.

    16. Følger bloggen din daglig og er imponert over din kreativitet. Har også kjøpt noe av dine «produkter» og er kjempefornøyd med de. Flamingokåpa strikka du i 2018. Lykke til videre med din prosjekter både på hobbyrommet og ute på tur i naturen.

    17. Flamingokåpa strikket du i 2018 🧶 Den ble kjempefin og så er det jo stas med et plagg som ingen andre har maken til 😊

      Jeg bruker å lage julekalender til våre fire ungdommer. De begynner å bli store, men så lenge de vil ha julekalender så får de det. Jeg kjøpte inn julekalendergaver denne her uka og i morgen skal jeg lage den første kalenderen for den skal sendes til Trondheim på mandag. Vår nest eldste sønn på 19 år flyttet til Trondheim i høst og da er det jo ekstra stas å få pakke hjemmefra.

      Jeg får krysse alt som krysses kan for litt vinnerlykke for jeg har aldri hatt min egen julekalender. Nei, det blir feil jeg hadde slike med en liten bit sjokolade i når jeg var barn, men etter det har jeg aldri hatt egen julekalender.

      Du er et stort hjerte for de rundt deg og jeg er helt sikker på at den som vinner vil bli veldig takknemlig og glad 😊

    18. Tenk at det er så lenge siden som 2018 at du ferdigstilte flamingokåpa. Fantastisk arbeid 👏👏👏😍
      Ellers koser jeg meg med strikkemarkørene fra deg, de er til å bli i godt humør av. 👍🤗
      Så snilt av deg å lage ennå flere gaver 🥰

    19. Den flotte Flamingokåpa hugsa eg du strikka på😊 Og den ble ferdig i 2018👏👏

    20. Den knallkule kåpa laga du i 2018🦩🦩🤗hadde glatt gått med no sånt om eg hadde hatt mot til å lage,og vært like flink som du til å strikke
      Det hadde vært en kjekk overraskelse å vinne en kalender laga av og med deg

    21. Er det mulig? En ny mulighet til å få være med på dine rause gaver???
      Innlegget du linker til er datert 24.10.2018. Gubba Noa, er det såå lenge siden? 🤔😅
      Uansett, nydelig kåpe,og igjen sier æ at æ beundrer din tålmodighet 🙏👏

    22. I en slik flott kalender er det sikkert noe som kan fordeles mellom strikkende venninner og meg selv. Du lager så mye fint stasj, kjekt for oss som setter pris på praktisk og fint «dill» (som mannen ville sagt 😂). Flamingoen strikket du i 2018, jeg har fulgt deg siden før den tid. Alltid noe spennende å finne på bloggen din.

    23. Den kule flaningokåpa strikket du i 2018 .
      ønsker meg veldig en kalender og ikke mint markører. Aldri kjøpt ettersom jeg ikke helt skjønner prinsippet på de ulike variantene 🙂

      1. Den flotte kåpen strikket du i 2018, med mange små nøster. En teknikk jeg fortsatt ikke klarer. Den ble virkelig flott. Men én julekalender med dine flotte dill-dall hadde vært supert å vinne:-)

    24. Husker at du strikket den kåpa, litt av en jobb😊 Den strikket du i 2018, la opp i juli og i oktober var den ferdig. Selv har jeg ennå ikke testet ut intarsia teknikken – men den står på lista😉

    25. Denne herligheten av en kåpe strikket du kjapt på bare tre måneder i 2018. Utrolig at det er hele fem år siden.
      Likte måten du har satt sammen kalenderen på. Enkelt og greit en lang remse som henger ned. Synd jeg ikke hadde det tipset mens en drev og styret med barnas kalendere.
      Har en del av dine duppeditter i min eie, men sier aldri nei takk til noe fra deg. Det du lager er jo små kunstverk.
      Ønsker deg en flott kveld.
      Klem fra Liv

    26. Enda et tegn på at tiden flyr langt fortere enn jeg innbiller meg….
      I 2018 lagde du den. (og jeg har fortsatt en plan om å få å strikke en jakke på samme måte en gang i fremtiden)

    27. Den flotte kåpa di laget du i 2018 men er så fascinert av det flotte håret ditt at kåpa blir litt borte.
      Tenk å ha så flott hår. Men du er veldig fin med kort hår og krøller også .

    28. Den der huska eg godt du laga i 2018. For ett mesterverk, som alt anna du trylle frem. Ha en fin søndag på hobbyrommet, her skal en julegave strikkes ferdig imorgen.

    29. 2018, Og den er fortsatt rålekker!
      God jul til deg og dine🎄🎅🏻

    30. Den flotte Flamingokåpen strikket du i 2018🥰
      Skulle ønske jeg kunne vinne denne kalenderen med dine flotte selvgjorte ting, som jeg ville ha fått mye glede av❤️ Og som jeg på ingen måte klarer selv🫣 Dessuten hvor koselig er det ikke å en kalender da men bor alene🥰 og ikke har kommet i julestemning ennå.

      Ha en fin helg😊
      Klem fra Lise

    31. Den flotte flamingokåpen er fra 2018.
      Den er noe av det fineste eg har sett av kåper🤩. God jul til deg og dine ❤️🎄

    32. Herlighet kor fort tia går, 2018?? Virker som «i går». Vi to har jo «hengt i hop» sia Hobbyboden, sånn ca «i fjor», selv om det er noen år sia *haha*
      Snille du, som sprer rundt deg med så mye glede.
      Gleder meg til julebaksten din

    33. Den flotte kåpa strikket du i 2018,og den spesielle teknikken tror jeg heter intarsia.

    34. Du er bare helt utrolig snill🥰 kåpen var bare helt lekker og den strikket du i 2018. 🤞 for å vinne. Heldige de som vinner. Ha en fin førjulstid og Håoer du og får deg en kalender🧑‍🎄

    35. Så spennende kalender🧶 Fulgte bloggen din når du strikket flamingokåpen i 2018 også. Ha en super førjulstid fine Vibbedille🥰

    36. Hei. Det står øverst i blogginnlegget at du la ut det innlegget med kåpen 24.10.2018 så da regner jeg med at den ble ferdigstilt og strikket i 2018. Kjempe kul kåpe og kul vri på konkuransen at vi faktisk måtte finne ut av noe ikke bare skrive ja takk 😊🎄🎄

    37. Den fantastiske og stilige kåpa strikket du i løpet av noen måneder i 2018. Ønsker deg en fin førjulstid. Du er jo snart på startstreken for julebakst! 😊
      Ps: Kattene kom hele og fine frem.

    38. Begynte å følge deg i 2018 og da dukket flamingojakka opp. Et spennende prosjekt, etter d så ramler mean innom for å se alt d andre spennende du popper opp me

    39. Den flotte kåpa ble strikket i (og nå skvatt jeg litt, føles som for bare litt siden) 2018.
      Så fantastisk at du byr på mer kalendermoro, jeg krysser fingrene igjen.
      Ønsker deg ei flott førjulstid, jeg digger å følge med på alle prosjektene dine😍

    40. Flamingokåpa er fra 2018.

      Denne pakkekalenderen hadde passet perfekt å gi til min datter som strikker veldig mye.
      Krysser fingrene og håper 🤞

    41. Så spennende!! 😀 Du er god du! 🥰
      Den ble strikket i 2018😀

      Beste mnd. starter jeg med julebaksten og vet jeg finner mye inspirasjon hos deg🥰

    42. Den Flamingojakken som du strikket i 2018, er jo bare helt fantastisk. Jeg har handlet av deg før, og vet at det er ordentlig det du leverer. Og du inspirerer i bloggen. Er artig å se hva andre koser seg med.

    43. Den kåpa strikket du i 2018 – og for en jobb!!!

      I dag er første dagen med snø her i nord og vinterlysene på verandaen er kommer opp. Det hadde vært fint med en kalender for å gjøre desember kortere -er spent på hva av det fine du har laget som er i den.

    44. Melder meg gjerne på for en strikkekalender😀
      Og den lekre kåpa strikket du i 2018, den er virkelig helt spesiell 👏👏

    45. Hadde vært skikkelig kos å vinne en kalender. Den fine kåpen er fra 2018. Riktig god førjulstid. Klem fra Trine S.

    46. Den herlige Flamingo kåpa strikka du i 2018 🙂

      Det er pga deg at jeg har turt å utfordre meg selv i strikkeverden, med engelske oppskrifter, nye metoder, fellinger til høyre og venstre osv.
      Du har inspirert og motivert, og jeg synes du gjør en fantastisk innsats for at kjente og ukjente skal få gode opplevelser 🙂

      Ønsker deg og dine en flott førjulstid <3

    47. Den fine flamingokåpen strikket du i 2018. Hadde vært koselig å vinne pakkekalender. Ønsker deg en fin førjulstid😊

    48. Jeg har fulgt bloggen din i flere år, og har fått masse inspirasjon, og lært mye. Flamingokåpa ble du ferdig med i 2018, det var litt av et prosjekt – kåpa ble fantastisk fin. Jeg ville satt stor pris på å få en julekalender av deg. Ha en fortsatt fin søndag.

    49. Strikkar mykje innimellom, så hadde vore supert å vinne denne kalendaren. 2018 lagde du den flotte flamingokåpa. Ønske deg ei fin førjulstid.

    50. så spennende, du er utrolig snill 🙂flamingo kåpa lagde du i 2018.ønsker deg en fin førjulstid 🎄

    51. Hadde vært kjempekjekt å vunnet en kalender🥰 har mye glede av “dibbeduttene” jeg har kjøpt fra deg tidligere.
      Den lekre kåpen ble du ferdig med i 2018.

    52. Det hadde vært koselig å vinne en adventskalender, det har jeg aldri hatt – det er kun barn og barnebarn som har fått 🥰 Flamingojakjen er fra 2018 og den er helt fantastisk – du treffer ihvertfall ikke naboen i en maken 😁👍

    53. Har fulgt deg i mange år og latt meg imponere over din helt egen strikkedesign i mange plagg, også Flamingojakken fra 2018. Den kreativiteten du nå viser på andre hobby aktiviteter og ikke minst livsstilsendringen din til tross for dine utfordringer – du er rå! Det må være til inspirasjon for mange håper jeg. Ønsker deg en kreativ førjulstid 🤗❄️🤶

    54. Denne flotte kåpa strikket du i 2018
      Ønsker deg en kjempefin tid fremover, gleder meg til å se julepyntingen din 🥰

    55. denne kåpa strikket du i 2018. ønsker deg en flott førjulstid🥰

    56. Har fulgt bloggen din i mange år, og husker godt den kåpa. Du strikket den i 2018
      Hilsen Lajla

    57. Jeg må vel slenge meg på jeg også om jeg ikke har vinner lykke. Den flamingo kåpa stikket du i 2018 jeg såg den å synes den var så tøff og kledde deg velig godt😊🐈

    58. So spennande, søte kalenderposar med overraskelser i. Tenk om eg vinn😉 Kåpa strikka du i 2018. ynskjer deg ei god advendtstid🥰 Likar bloggen din godt, imponert over alt du lagar. Helsing Marit

    59. Du verden, er det virkelig så lenge siden denne ble strikket? Helt siden 2018. Husker godt at jeg tenkte at det var et skikkelig sprekt prosjekt. Beundret det ferdige resultatet.
      Ønsker deg en skikkelig god førjulstid.

    60. Fy søren så mange mennesker du gleder hver eneste jul! Det er en tung tid for mange og der står du å baker og gir bort kalendere og masse annet fint til glede for de som kanskje ikke finner gleden selv. Du har ett hjerte av gull!

    61. Du verden så effektiv, oppfinnsom og effektiv du er og ikke minst gavmild 🤩Vet ikke om du har fått flere timer i døgnet utlevert?? 🤗Kåpen strikket du i 2018 og er skikkelig lekker. Det lyser opp med en julekalender i kulden! ☃️

    62. Hei. Kåpa i 2018. To nye kalendere, ja, da må man bare kaste seg med å prøve lykken . Ønsker deg en flott uke.

    63. Hadde vært toppers å vinne en adventskalender laget av deg. Den flotte flamingokåpen laget du i 2018. Ønsker deg en super førjulstid.

    64. Den nydelige kåpa strikket du i 2018. Den er nydelig.
      Og julekalenderen ville det vært toppers å vinne.Den er også så flott.

    65. Det var lengre enn jeg trodde siden, 2018… 😮 Husker du delte litt og litt, før du også innså den kom til å bli veldig lang! Imponert at du ikke gav opp og det ble ufo, da det var mye jobb og smånøster å holde styr på 💪

    66. Hadde vært koselig med en kalender. Den flotte kåpen strikket du i 2018.

    67. superduper fin side for tips og råd. jeg håper virkelig på å vinne julekalender, da jeg aldri får ha en egen kalender. jeg bare sørger for andres adventsgleder . passord 2018

    68. Du lager så mye fint, og det er alltid gode tips og forslag å finne på din blogg.
      Det var vel i 2018 at du strikket den flotte og spesielle kåpen 😊

    69. Så spennende med julekalender. Det har jeg ikke hatt selv på mange år, de siste 20 år har jeg laget til egne barn😎
      Flamingokåpen strikket du i 2018, den er flott 😍
      God førjulstid til deg 🤗

    70. wow, den kåpa er det skikkelig mye arbeid med! Men, så flott. 🤩 Ser, at du strikket den i 2018. Du er så flink til å lage forskjellige ting, å ikke minst gi tips videre til oss andre. Alltid gøy å stikke inno bloggen din. 😊

      Så utrolig hyggelig og snilt av deg -å gi bort adventskalender, med nyttige ting til en av dine håndarbeid følgere. ❤️

    71. Så morsomt med kul kalender 🥰🥰.
      den flotte kåpa strikket du i 2018.
      God advent 🤶🎅

    72. God adventstid 🎄. Jeg har ikke fulgt bloggen din så lenge, men har lest mange tidligere innlegg. Flamingo-kåpa ble strikket i 2018.
      Tusen takk for at du daglig “frister” oss med spennende oppskrifter på ulike strikkede ting🤩

    73. Har lest bloggen din i mange år nå og fulgt med på det du har lagd.Mener det var i 2018 at du strikka flamingokåpa di.🤶🎅🧑‍🎄

    74. Så fantastisk at du bruker av tiden din på å lage kalender til andre! Jeg er så heldig at jeg får en pakke hver søndag av min mor, så om jeg skulle ha så flaks at jeg blir trekt ut så går denne til henne. Hun elsker håndarbeid og alskens duppeditter 🙂 <3 Kåpa strikket du i 2018, hadde fulgt deg i mange år allerede men husker at denne galskapen (intarsia) var jeg helt forfær over. At det går an å få til! Husker også når du strikket still light tunic i rosastriper, da måtte jeg også hive meg på trenden.
      God førjulstid, jeg krysser fingrene 🙂

    75. Tidenes tøffeste Flamingo-kåpe ble strikket i 2018! 😄 Krysser fingrene for en kalender denne gangen også jeg, jeg ELSKER strikke-duppeditter! 😍

    76. god jul .du har så mange gode oppskrifter. har brukt noen av de. kåpen har du laget i 2018.

    77. Nydelig flamingokåpe fra 2018. 😍
      Jeg hadde blitt veldig glad for å vinne en kalender, men bare å følge bloggen din er også en premie i seg selv.

    78. Den nydelige flamingokåpa strikket du i 2018.
      hadde vært så kos med julekalender 🥰

    79. Hei. Flamingokåpen ble strikket i 2018. Skikkelig nydelig kåpe. Du kan være stolt av den.
      Blir gjerne med i trekning av adventskalendere.

    80. Flamingokåpen fra 2018 er fra før jeg fant denne bloggen, men etter inspirasjon har jeg nå til og med begynt å strikke (litt) og siden det eneste jeg har av strikketing er pinner str 3 og 4 hadde en kalender med strikkeutstyr vært helt perfekt :o)

    81. Hei🙋🏼‍♀️
      Så gøy at du har laga kalender som frister oss med strikkedilla – prøve lykken, eg🤭.

      Sjøl sitt eg og planlegg de 4 siste pakkan til jentan mine sin kalender🤔, jammen ikkje like enkelt å finn på ting, heller.

      Huske godt flamingokåpa 🦩du strikka, førr et gigaprosjekt! Men det eg aldri hadde kunne gjetta på, e at det va så langt tebake som i oktober 2018 den va ferdig. Det e jo 5 år sia 👀- guriland kor åran flyg.

      Håpe du får ei fin adventstid, glede meg tell du ska bynne å romstere på kjøkkenet me julemusikk på fullt🤶🍫🍬🍭.

      Tone

    82. Hva i all verden?, er det så lenge siden som i 2018 du strikket Flamingokåpa Kjære vene hvor fort tiden går!
      Uansett så er iallefall den kåpa «berre lekker»
      Ønsker deg en superfin adventstid du
      « mor godhjerta»!🥰

    83. denne strikket du i 2018😊 jatakk, kunne gjerne tenkt meg denne kalenderen

    84. Hei.
      Den lekre kåpa strikka du i 2018.
      Ha ei fortsatt fin adventstid.
      Julekuler.

    85. Ååååå🙂🙂🙂Ønsker meg kalender🥳🥳
      Fantastisk flott kåpe,strikket i 2018💜

    86. den Nydelige kåpa strikka du i 2018👏👏👏
      krysser fingrene for kjempe flotte adventskalender 🤞💕

    87. forstår ikke helt hvor du henter energien fra. 🙂 utrolig moro å følge med på 🙂

      2018 er den kåpa fra 🙂

    88. Flamingokåpen strikket du i 2018. Det er så mye fint på bloggen din, får mye inspirasjon 😊

    89. året var 2018. wow for et nydelig stykke arbeid du gjorde der,der OG 😀👌 du inspirerer utrolig mye,og er flink. vil gjerne være sånn jeg og🥰 god førjulstid 🎅🤶💕

    90. Så kult! klart jeg vil vinne, da jeg stadig leser bloggen din og har til og med begynt å følge litt engelske oppskrifter takket være denne bloggen.

      Du strikket kåpen i 2018, og den viser hvor kult man kan gjøre det om man leker med design.

      1. lekker kåpe. 😊 Jatakk til julekalender. 🥰 Flamingo kåpe fra 2018.

Siste innlegg