Nødvendige GaveTips! – Lekre Strikkeoppskrifter

Designet av Laura Aylor

 

Den første posten eg så på FB i dag var: “I dag er det 9 mnd til Julaften” – Oooookeeei, me er DER liksom! Vel, alle som kjenner noen som har vært gravid vet at 9 mnd fyker av sted så da er det jo bare å sette i gang med julegaveproduksjonen, det er lurt å utnytte all fritiden me nå så ufrivillig har fått servert 🙂 Tent på alt du nå har TID til å gjøre som du før hadde dårlig samvittighet for?! Nå finnes det ingen unnskyldning det er bare å sette i gang 🙂 Dagene blir verken mindre skumle eller kjedelige om du velger å bare sove deg gjennom det, det beste er å gjøre NOE som du syns er gøy og det som er enda viktigere er at du koser deg underveis. På den måten blir man lettere til sins og dagen blir lysere. Rett og slett litt enkel mattematikk der gitt ♥

 

OPPOSE
Bildet over
Virkelig en lekker hals dette her må eg si!

 

 

 

 

 

Designet av Laura Aylor

 

HOT TEA

 

 

 

 

 

Designet av Laura Aylor

 

BRIERY

 

 

 

* * * *

 

Egentlig så har eg “bare” perleplaner i dag! Har virkelig blitt helt hekta! Skulle så mer enn gjerne ha invitert deg hjem hit på litt PerleKos ♥ Etter at eg nå har ryddet litt her og der skal eg ut å montere opp det som ble perlet i går kveld. Fikk også bestilt mer Pistollim i går og det skal visst nok komme i morgen og da kan eg få gjort alt ferdig.
Eg VET eg har en pose med slike store limpinner et sted, men HVOR!? Husker ikkje hvor eg la de så da bare måtte eg bestille noen, vil jo alltid ha brukt for det så pytt pytt. Det nærmer seg jo fort påske nå og det tror eg inngangspartiet vårt skal bære preg av i år 🙂 På lørdag vettu var jo Dib og eg på biltur og havnet på et garteri hvor eg kjøpte den der “rare” planten, men de hadde også fått masse vårblomster så det spørs som eg ikkje
må dit en liten tur igjen snart. Må i allefall ha litt ute ved inngangen 🙂
Får håpe de har åpent en stund til og ikkje må stenge.

Kanskje eg må ta å vaske litt klær i dag? Ble nevnt at det var litt lite håndklær i skuffene i går og siden me ikkje hamstret dopapir kan det for bli prikært! haha Anyway, eg holder FORTSATT på med den der vrangborda haha TTT (<–TingTarTid), meeen så er jo tid det man har mest av om dagen. Satser på strikkekos i kwell. Til middag tenkte eg bare å koke ei gryte med ChiliSuppe fordi DET har eg lyst på 🙂 Men du? Lag deg en GOD dag,
det ER lov å kose seg og det er også en av de beste medisinene eg vet ♥

 

 

NYT DAGEN!

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Hei!!
      Sa til gubben at nå fikk jeg litt panikk siden det er “bare” 9 mnd til jul og vi vet ikke hvem som skal få hva!!!
      Enkelt sier han; toalettruller og engangshendelse !!!!

      Kos deg!!!

Siste innlegg