Noe å krype inn i – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Anne Ventzel

 

Mmm her tenker eg et godt ullgarn, kanskje sammen med en tråd alpakka – Strikkefastheten er 17 m/ 25 row, her er det veldig greit å holde et øye med den siden dette nesten er et telt i utgangspunktet 🙂 Orginalt blir den ganske dyr bare i garn, men som alltid finnes det mange gode alternativer 🙂

 

 

 

Designet av Anne Ventzel

 

For en del år siden strikket eg meg en lignende, den var sååå herlig – Helt til Ali vasket den…Da ble det bare en tovet klump av en jakke.…Katastrofe gitt! Så ja, trenger du noe godt å krype inn i når termostaten må senkes?
Gå for denne, god og varm, ja du kan muligens klare å pakke inn flere enn deg selv også 🙂

 

COMMA COCOON
Bildene over
One Size
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag og været er egentlig helt ræva! Det er pr nå stiv kuling og regn, dvs det bråker! I dag overlater eg helgehandelen til den som måtte gidde, eg har tenkt å holde meg inne 🙂 Kom på en idé, eller løsning i går til noe eg ville lage – Å ja eg er godt i gang allerede, dvs eg fant ut at det funket og ble bra! Eg holder på å perler og fant ut at hvis eg bruker samme teknikk som eg brukte på Flamingoen for noe år siden
blir dette akkurat som eg ønsker!

Blir spennende over helga! På tirsdag skal det være visning på mor mi sitt hus! Veldig spennende! Skal også til frisøren den dagen og gudene skal vite at det trengs! Føler meg virkelig som et usje! hehe

 

 

HA EN GOD FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg