Noen ganger er det greit med Tull og Vas! -Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Norman Schwarze

 

Nå kan eg i grunnen bare snakke for meg selv, men eg liker litt tull og vas – Inni mellom! Hvis og om atte eg bare skulle sittet med et stort prosjekt, strikket det ferdig og begynt på et nytt stort prosjekt, ja da hadde eg blitt lei, dritt lei t.o.m! Det eg egentlig liker best er å dille og potle med ting. Om det er strikking eller noe annet, nei det betyr ingenting, bare eg får surre litt i min egen boble så er eg fornøyd. Men altså!? Sjekk de gresskara då? Vanvittig flotte! Kunne fint hatt ei rekke med de liggende midt på bordet i hele oktober 🙂

 

CUTE LITTLE PUMPKIN PATCH
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Dette har eg surra med siden i går, eller eg ble ferdig i går kwell da. Ser jo ut som bare noe rot, det er det ikkje, men tull kan eg være enig i at det er 🙂 Kommer an på hvem du spør, men det viktigste?
Etter de disse 5 juletrærene som eg perlet er eg sjeleglad for å rolse litt 🙂

 

 

 

Designet av Norman Schwarze

 

Disse vil også gjøre seg fin i et eller annet dekorasjonsgreier, eller bordpynt! Skikkelig søter var de!
Passer jo fint inn i julepyntingen også, så kanskje du bare skal ta å strikke en liten soppskog?

 

CUTE LITTLE MINI MUSHROOMS
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Dette er absolutt helt nerd og garantert for den spesielt intresserte, men disse kan funke fint som kule kjøleskapsmagneter f.eks. Det finne såååå mye rart og morsomt som kan perles, lim på en magnet og du kan “Pakke inn” det støggeste kjøleskapet 🙂 Bare for å si det; Det er mange plasser hvor du kan sette magneter
på et vaskerom også, akkurat det fant Dib ut når han var liten så en tegning hengende
på vaskemaskinen var ikkje fremmed hos oss.

 

 

 

 

Tror eg brukte opp en god del av tålmodigheten min når eg perlet alle de juletrærene, ja de er fine, men de var litt kjedelige å perle *ler* Mange like ting å perle, om igjen og om igjen! Derfor har eg bare koset meg i dag med masse tull! Skal dekorerer litt morsomt ved inngangen + eg har masse som skal perles til jul. Alt står i kø på Ipad`n, blir nok å fortsette i morgen. Nå er eg ganske trøtt og håper eg kommer meg tidlig i seng! Kjørte heelt inn til Stavanger og tilbake midt i rushet i dag! Det TOOOK tid!! Kjørte også Dib på trening nå i kwell og Amira durte akkurat ut for å hente han 🙂 Håper ikkje den streika varer så alt for lenge!

Tenker det blir litt sokkestrikking nå før det blir en runde på kjøkkenet før eg tryner i seng om noen timer 🙂

 

 

HA EN DEILIG KWELL OG EN
RIKTIG GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg