Noen rovdyr er veldig søte – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Claire Garland

 

Pinnenummer 2,0 mm og tynn alpaca fra Drops høres ut som skikkelig herlig! Tror eg har falt for ALLE figurene til Claire Garland! Mangen av de er veldig naturtro hvis man ser bort fra størrelsen, det er nesten som man
får lyst å lage en herlig eventyrverden!

Et insekt som alltid har gitt meg rysninger er biller…Tortivel var eg livredd som liten fordi me hadde en del nede i kjellerhalsen husker eg….! Marihøner er er jo også en bille, men hver gang eg ser en så er det: “Ååå sååå søøøt!” For en del år siden når ungene lekte borte på marka her kom de en dag springene hjem og ville ha et glass fordi de skulle samle fine insekter (!!!) De kom hjem med et glass fullt av store marihøner. Disse var skikkelig svære, aldri sett de verken før eller etter annet enn i nyhetsbilde – Husker du de? Utrolig flotte, men eg fikk frysninger av de, nei...takke meg til de vanlige små “norske” marihønene 🙂 Men, marihøner florerer også i hobbyverden
og da blir den både søt og morsom 🙂

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Dette er jo en sånn figur eg kunne finne på å strikke, de kunne etter på fått bodd i ei av garnhyllene 🙂
Kanskje eg måtte ha strikket en helt svart en også? Med et par “horn”?? Kunne jo sett om eksponeringsterapi kunne hjulpet på frykten for disse småkrypa!

 

LADYBIRD LADYBUG
Bildene over
Ca 7,5 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Altså! I går la eg meg FØR kl 00:00! Det er lenge siden det skjedde sist! Sovnet på vei ned til puta…våknet halv 5 og trodde det var morgen! Snudde meg og sov videre til halv 8 🙂 Er og en stund siden eg har sovet så lenge, nesten så eg er litt i ørska her eg sitter! Ble nok en overdose frisk havluft i går, men det er vel det beste man kan få overdose av 🙂 Overdosen fortsetter i dag også…Skal gå tur fra Risavika her i Tananger og til nordenden av Solastrand. Mesteparten av turen går langs sjøen, men må innom og gjennom et par gårder på veien 🙂
Akkurat nå er det noe grått ute, men det er meldt 14 gr og full sol – Det lover godt 🙂

I morgen blir det muligens en hviledag, begynner å få litt oversikt over alle dubbedittene mine nå
og fikk pakket første boksen i går – Et håp om kontroll 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg