Noen vil kalle det galskap…

 

Bortsett fra en del egenpleie som Peel of mask og “BabyFoot” har eg virkelig styrt i vei med Hama Perler i dag, ja nei, det er slettes ikkje få 1000 som har blitt lagt. Før eg startet var eg nok ikkje helt klar over hvor mange perler prosjektene krevde, men jaggu fikk de bein å gå på! Bildet over viser bare bitte litt av et prosjekt som blir ganske stort, stort fordi det inneholder alt for mange små deler som skal monteres…Ikkje sant! Skal perle en 10-12 brett til…Eg er ganske sikker på at det til slutt vil ta seg ganske bra ut der det skal få stå 🙂

 

 

 

 

Det er en ting å perle tusenvis av perler, det går kjapp OG smertefritt! Er noe helt annet når du skal lime en og en perle på slike isoporkuler…over 2000 perler faktisk…huden på fingrene mine fikk virkelig gjennomgå! Planen er jo selvfølgelig å lage de fineste/Kuleste(?) kyllingene som påskeharen har sett! Har en idé, eller egentlig flere
Må bare teste det ut først om det faktisk går an! Gjenstår å se 😀 Er faktisk inne på tanke om eg også skal ta litt
Hama MINI i bruk?? De perlene er små de,ja de er ca mikro i størrelsen…

 

Om du har planer om noe påskehobbydill i perler eller annet materiale vil eg jo absolutt anbefale deg
å sjekke ut RITO HOBBY for evn materiale, som sagt: De har alt!

 

 

 

 

Inni mellom når eg har trengt en liten pause har eg prøvd meg frem på diverse montering av skinnarmbånd. Denne ⇑ ble eg ganske fornøyd med! Nå gjenstår det å få det like fint på andre siden også, men først må eg fikse og perle litt på selve armbåndet. Er jaggu tidkrevende å lage slike armbånd….
Spørs om det blir så mange som eg så for meg! Får sjå!

Men nå? Ja nå er det selvfølgelig Kompani Lauritzen 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL
OG EI GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra VIbbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg