Nok en gang ved veis ende – Tusen Takk

 

Eg er ganske imponert, du holder ut – ikkje bare dag etter dag, men også år etter år! Til nå er det blitt ganske mange år, 16 år til våren faktisk. Ser fortsatt, daglig, lesere som var med fra dag 1 – Det er lenge det! Grunnen til eg vet at noen var med fra starten er fordi eg vet de leste bloggen min på Hobbyboden da den var fersk. På det tidspunktet var eg ikkje på Facebook, det kjøret havnet eg ikkje på før langt ut i 2008 –
Det begynner også å bli noen år siden 😀

 

TAKK skal du ha

 

De første årene blogget eg ikkje hver dag, da hadde eg en energisk 4 åring og en 10 åring som krevde sitt + eg var rimelig fersk når det gjaldt å være syk for resten av livet. Mye omstrukturering av hele livet i grunnen – Det var jo også årsaken til at eg i det hele tatt begynte å blogge. Å nei, det startet ikkje som en “SykdomsBlogg”, det vil eg si det aldri har vært? Har vært innom den delen av livet i korte perioder om noe “har stått på”, men grunnen til å starte blogg var jo for å erstatte en bit av livet mitt, den biten eg mistet når eg ble syk: Det sosiale livet mitt og ikkje minst den kreative biten som egentlig skulle vært mitt yrkesliv.

Bloggen har alltid vært en del av “Bobla” mi. Bloggen har som oftes blitt brukt til å få meg opp om dagene, spesielt de første årene. Dvs de årene eg bare flyttet meg fra senga til sofaen, da kunne eg delta i den sosiale biten uten at eg måtte ut av huset. Etter hvert begynte eg å få faste lesere, flere havnet i kategorien Venner og mange er der som sagt den dag i dag. Mange chatter eg med hver eneste dag og nye kommer stadig til. Bloggen har for lengst blitt en viktig del av livet mitt og det samme er du ♥

 

TAKK skal du ha

 

Journalisten som var her for ei uke siden spurte meg: “Hvor lenge har du tenkt å blogge?” Nei si det, er jo ikkje godt å si. Det må jo være så lenge det gir meg noe og ikkje minst så lenge eg har noe å gi. Det å være kreativ, uansett måte, har ingen alders begrensning så lenge man følger litt med på hva som foregår “der ute i verden”. Det er helt tydelig at det er en del “der ute” som ikkje ønsker at bloggen og eg skal fortsette, det får eg “beskjed” om med jevne mellomrom. Det blir satt begrensninger på meg, det som eg finner litt rart er at jo mer kreativitet det er et sted jo mindre velkommen er eg…? Okiii…?! Likevel øker bloggen min jevnt og trutt…?

 

TAKK skal du ha

 

Så ja, da er man nok en gang kommet dit hen at det er på tide å brette opp ermene og ta sats inn i enda et nytt år! Hva året bringer er jammen ikkje godt å si…har mine anelser så får man se da, neste år på samme tid hva som skjedde eller ikkje skjedde 😀 Er du fortsatt med, eller?

 

 

TAKK FOR DET GAMLA

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

26 kommentarer
    1. Jeg er med!! 😃. Takk for det gamle, og ha ett riktig Godt Nyttår 🎉🧶💜

    2. Godt nytt år til dokker.
      Vi som har vært der fra starten holder sammen. Bloggingen mi er i dvale, tenker ofte på det, å ta det opp igjen. Savner den første bloggen fra Hobbyboden, livet var for hektisk ei stund og jeg fikk ikke med meg at den skulle slettes. Savner mye av det som var der.
      Kanskje det må bli blogging i 2022?

    3. Jeg har fulgt deg i noen år nå, leser bloggen din hver dag, men jeg tror ikke jeg har kommentert før.
      Kommer til å følge deg så lenge du blogger, eller så lenge jeg lever😂

    4. Vet ikke kor mange år eg har fulgt deg, men du skriver på en så flott måte. Kommer til å følge deg videre. Godt nyttår

    5. Jeg er innom bloggen stort sett hver dag, får masse inspirasjon 🥰
      Jeg har fulgt den fra tiden på Hobbyboden og kommer nok til å fortsette med det 😁 er ikke så flink til å kommentere, kanskje det skal bli et nyttårsforsett 👍

    6. Jeg er med🙂 har fulgt deg noen år, og det kommer jeg til å fortsette med👍
      Godt nytt bloggeår til deg 🙂

    7. Du sprer vel glede og kreativitet du og det er fint å kunne gjøre det. Å sette fokus på noe annet enn sykdom. Godt nytt år!

    8. Klart jeg er med! Leser nok ikke hver eneste dag, men prlver å få med meg det meste. Koselig og inspirerende å følge deg
      Takk for det gamle, og riktig godt nytt år!!

    9. Hei. Jeg er med videre ja. Tror jeg har fulgt bloggen i 10 år. Er ikke så flink til å kommentere men er innom hver dag.
      Er ingen blogg som har gitt meg så mye inspirasjon.
      Tusen takk og håper på et inspirerende nytt år.

    10. Meg gleder meg alltid til nye blogginnlegg fra deg. Din oppfinnsomhet er grenseløs og veldig inspirerende.
      Takk for det game året, måtte vi alle få et godt og kreativt nytt år. 🥰

    11. Jeg er absolutt med. Du var den første jeg begynte å lese. Maaaaange år siden. Og da het bloggen noe annet.
      Er stort sett innom hver dag og koser meg.

    12. Ja! Selvfølgelig er jeg fortsatt med. Koser meg med å lese dine blogger💗 eneste ulempe er at min strikke- ønskeliste blir veldig lang😅🤣🤣🤣

    13. Jeg er fortsatt med. Leser bloggen din stort sett hver dag, får masse inspirasjon, både når det gjelder håndarbeid og livet generelt. Takk for alt du deler.
      Takk for det gamla, og godt nytt år til deg og dine.

    14. Du var den første bloggen jeg begynte å følge,for noen år siden,og jeg har ikke tenkt til å slutte nei.Det gir meg mye inspirasjon å lese deg,og du er god å ha når livet ‘butter’ litt,finner trøst hos deg da.Håper du fortsetter i 100 år til,så skal jeg lese deg like lenge.Godt Nyttår til deg og dine.

    15. Har fulgt deg noen år og har aldeles ikke tenkt å slutte med det. Leser innleggene dine nesten hver dag. Godt nytt år til deg og dine🎉

    16. Koser meg med å lese bloggen din, er ikke inne hver dag, men koser meg med dine tips og imponeres stadig av din kreativitet og energi 🤩
      Ønsker deg et Godt nyttår 🥳🎉🎊

    17. Kommer til å henge med neste år også 😊. Takk for alt du gir av inspirasjon og takk for det forbildet du er i å vise nestekjærlighet i praksis.

      Ønsker deg og dine alt godt i året som snart kommer 🥰.

    18. Fikk pakke fra deg i posten idag! Tusen takk! Så heldig å vinne under Advent kos lotteriet hos deg. Er innom bloggen din hver dag, og har fulgt deg noen år nå. Får masse inspirasjon fra deg. Var i Stavanger på ferie for første gang i sommer, og da måtte mannen bli med på en biltur ut til Tananger, for jeg ville se hvordan det så ut på dette stedet jeg liksom har blitt «kjent» med på grunn av bloggen din. Veldig fin plass var vi enige om begge to! Ønsker deg og din et godt nytt år! Klem

    19. Godt nytt år 🙂 Kjekt at du fortsatt vil blogge, og dele din hobbyinteresse og inspirasjon med oss andre. Blogget selv i mange år, men det stoppet opp i 2021. For meg ble det å formidle bildene viktigere enn teksten, og da ble instagram stedet jeg prioriterte.

      Har “hermet” og strikket en del plagg etter at fristelsene har vært lagt ut her.

      Satser på at vi får et godt 2022 🙂

Siste innlegg