NOK FOR I DAG! + 1 Smart & Gratis Strikkeoppskrift

 

I dag da eg sto opp var det et par meldinger fra ei som ønsket å kjøpe den lille “Perle”pulten min JuHuuu Det gikk jo kjapt! Så ja, da hadde eg jo litt jobb foran meg, men deilig å bli kvitt noe slik at noe annet kunne bli flyttet på 🙂 Selv om den pulten var liten så rommet den ganske mye, masse smånips som eg bare la over i hver sin Zippose siden eg gir alle de små kurvene med pulten. Etter på var det å vaske pulten og få den ned i gangen.

Der med kunne eg få den høye Malmkommoden som sto til høyre for vinduet ut av rommet, å hekkan den var tung! Når eg kom til døra fikk eg den ikkje over dørterskelen haha Fikk den inn i rommet igjen og tok ut skuffene (!!) At eg ikkje tenkte på det med en gang når eg kjente hvor tung den var?? Altså, 6 skuffer med sengetøy og håndklær veier en del…ganske mye faktisk! Så ja, når den kommoden endelig var parkert på sin nye plass, mulig bare midlertidig kunne eg ENDELIG skru på de 5 beina på hjørnepulten….25 skruer Takk! Men vettu? Det gikk som en lek og eg klarte t.o.m å flippe det store hjørnet helt problemfritt rundt på beina 🙂 *Stolt*

Når eg så hvordan pulten ble med sidepulten på den siden det står nå ble eg litt usikker….Eg så jo for meg å ha den pulten under vinduet, men nå tror eg kanskje eg vil ha det sånn! Da får eg jo en hel vegg til
å f.eks sette opp Kallaxhyller 🙂 Får sjå!

Skrivepulten eg solgte blir hentet i kwell og da tenker eg at trimsykkelen havner ut på gangen og DA er det bare senga igjen som skal ut! Muuuulig eg må gjennom noen forhandlinger ang akkurat den….
Men, dessverre….No Space! -Sorry…

 

 

 

 

Tja, ikkje så verst + at det er en fin plass å ha håndklær, på vei til dusjen liksom 🙂 Den nederste av Perlehyllene skal eg fjerne, litt usikker med de 2 andre foreløpig. Tror nok eg trenger en del hyller inne
på Hobbyrommet så de blir nok brukt 🙂

 

 

 

 

Designet av Frankie Brown

 

Siden det går litt i Hobbyrom her for tiden så passer det jo fint med Oppbevaring, ikkje det? Tenkt på at du faktisk kan lage noe av det selv? Ikkje eg heller, men her har du altså en gratis strikkeoppskrift og det er bare å strikke så mange du trenger 🙂 Passer så fint på et hobbyrommet og helt supert til et barne/lekerom.

 

SQUARE NESTING BOXES
Bildet over
5 størrelser
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tja, da fikk eg nå gjort litt i dag også! Det eneste eg i grunnen kan fortsette med er å fylle i skuffene og lage systemer. Utover det er eg avhengig av å få skrudd opp en del hyller og få ut senga for å få inn Kallaxhyller. Dette skjer nok ikkje i dag for å si det sånn. Tålmodighet, det er det eg må smøre meg med…

Vel vel, eg er på siste sesong av Outlander og masse igjen på strikkejakken så mer enn nok å gripe tak i for å si det sånn. Ali parkerte nettopp en stol i stua og da er det min jobb å finne plass til planter som plutselig sto i veien. Jajaaa….Tar meg en tur på terrassen eg å se hvordan det står til der.. 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg