Ny GARNkurv…..du vet hva DET betyr!???

 

Dette er villeste galskapkjøpet eg har gjort sånn rent impulsivt på veldig lenge! En GARNKURV!! Eg ga bort et 10 talls strikke/Garnkurver i ryddeprosessen eg har hatt…Så ja, sånn sett har eg jo plass, nesten! Denne er svær, på en god dag kan eg klare å hjemme meg i den *hjertelig latter*. Den er 60 cm høy uten lokk, lurer på hvor mange kilo garn den kan rommet?? Vet ikkje om eg tør si hvor eg var i kwell….UTEN å kjøpe så mye som et nøste!!

Kjørte helt til Oltedal i ettermiddag på strikkekafé, det er der den store Outlet`n er hvor man kan kjøpe kilopakker med f.eks Dalegarn til billigpenge! Eg hadde store problemer da eg kom til utvalget av Mini Sterk…elsker det garnet, men som eg sa til damene; Det er egentlig galskap om eg shopper for eg er jo faktisk Ambassadør hos House of Yarn og kan få tilsendt garn når eg trenger det….Ikkje sant….! Dvs eg gikk hjem med TOM garnkurv, men FOR en kurv da!? Hæ?? Det var KNALLkjøp!

Skikkelig koselig Strikkekafe forresten! Her cheeseburger til middag
og sjokolade milkshake til dessert 😀 Kjekke damer 🙂

 

 

 

Både Mocina og eg gikk rett på limpinnen å kjøpte hver vår…me følte vel begge 2 at me hadde sett den før, i allefall ble me hodestups forelsket, men me hadde rett: Fant den HER på nett! “Fin” pris, men hadde den kostet det på Gjestal hadde eg ikkje kjøpt den i kwell, eg skal jo tross alt på Strikkefestival i helgen og vil jo heller bruke litt peng der! Neida, me var svinheldige for me betalte KUN 369 kr!! O`la la!! Vet at du også hadde kjøpt den da!?? Ikkje sant! Var det eg visste 🙂 Eg har 3 små kurver stående her på Hobbyrommet med diverse strikketing, nå tenker eg bare å tømme det oppi. Evn når eg får kommoden ut fra gangen kan eg ha den stående der ute 🙂 Super fornøyd!

 

 

 

 

Ok, som eg nevnte tidligere så svingte eg 2 brett til med Pikekyss i dag før eg føyk ut på strikkekafé 🙂 Gjorde seg med en 3.farge, og om eg skal si det selv så ble alle sammen sykt gode!! Der lilla/gule smaker jordbær, de blå/grønn er Grønne Epler og de røde er aprikos – Jammy! Ble sånn ca 400….jadda…den store boksen eg beregnet å ha de i ble for liten, men Mocina tar med seg et trau/treskål som blir bra å ha de i – Det ordna seg 🙂 Pikekyssene skal bare stå på standen fritt til å nytes.

Er litt i villråde her nå, hva skal eg liksom bedrive med?? Har litt eg skal perle ferdig, det er en gave, men thats it!! Hmmm Får se hvordan morgendagen blir, kanskje eg skal beregne å rydde/VASKE her inne før eg fyker bort hele helga. Da er det fresht og fint fra mandag av når eg skal tenke jul. Tror eg må satse på det, men nå er det kwell 🙂

 

 

 

KOS DEG
(Håper eg ser deg i helga)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg