Ny Hobby? -Hva med å kombinere flere?

 

Eg er i full sving her hjemme, ja med både det ene og andre – Ute og inne 🙂 Nå på sommeren er det klart at en del av min hobbytid skjer ute, det er jo bare snakk om et par måneder så det må nytes. Noe av det eg liker aller mest er hvis eg kan kombinere flere hobbyer, har jo etter hvert funnet ut at strikking kan kombineres med mye. F.eks kan mye av det dillet og tilbehøret me strikkere bruker lages selv – Ofte blir det både finere og bedre om man gjør det. Dessuten, hvis du f.eks strikke gaver + lager tilbehøret, ja t.o.m Innpakking, pynt og lapper kan du lage selv, en mer komplett gave enn det blir det ikkje 🙂

 

Om det finnes et sted hvor du kan finne alt det du måtte trenge uansett hva hobby du har så må det være hos RITO GARN & HOBBY – Eg pleier å si at hvis du ikkje finner det der så er det ikkje oppfunnet ennå *Ler*

 

Ps: Har du noen gang sjekket GARNutvalget de har? O`boy altså!!

 

 

 

 

I dag er det strikkepinnene som går varme, jammen godt det er bomull som er på pinnene for det er ganske varmt ute 🙂 Det er Infinity Hearts Rose som brilljerer i mitt seneste prosjekt og sammen med mye annet spennende tror eg dette blir bra – Det blir nok litt GaveTips fra meg snart som alle kan lage.

 

 

 

 

Som sagt så måtte eg ut å pante alle flaskene som hadde okkupert vaskerommet! Da eg sto på trappa studerte eg den store Eføyen med lupe….Der var jaggu svartlusa på plass – IGJEN! Hvis eg hver dag skal stå å klippe av alle de angrepne nyskudda så er det snart ikkje mer Eføy igjen…Bilen kjørte strake veien bort til Gartneriet! “HJELP!” ropte eg formelig i døra og vips så fikk eg en stor spray i hendene med lovnad om at problemet snart vil være en saga blott uten at planten eller alle Clemtaisene mine blir ødelagt! Så ja, da venter eg bare til sola (Som faktisk nå er bakom skodda) går ned, og sååå skal det sprayes!! Kanskje sukkermauren som også liker seg der ute forsvinner etter hvert? Krysser fingrene!

Siden me likevel var der ved gartneriet svingte eg innom VårSol etter med “snop”, ja disse små tomatene er småsnacks hver gang en av oss går på kjøkkenet – De er sååå gode! Ali er i sving med middagen
og i dag blir det Kyllingpasta Salat.

Tja, før eg setter i gang med hobbyleringen igjen skal eg brette 2 stativ med håndklær ute på
terrassen og henge opp en maskin med sengetøy 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg