Ny Kjole? -Mange muligheter i en oppskrift

Designet av Mette Albaek Design

 

1 oppskrift flere muligheter – det er gøy, ja for da kan du legge tilen egen vri og få din helt eget kjole som ingen andre har 🙂 Det er beste er jo at du starter oppe og kan regulere lengden både på ermene og selve kjolen. Vil du ha en smal kjole, eller kanskje litt sving i skjørtet? Vel, det bestemmer du helt selv 🙂

 

 

 

Designet av Mette Albaek Design

 

Når det kommer tilselve designet, altså utseende står du helt fritt – Gjør det enkelt eller bruk fantasien.
Kjolen over har faktisk en Lace type rygg!

 

 

 

Designet av Mette Albaek Design

 

Kanskje dette kan være et alternativ for deg? Eller, kanskje du som meg elsker striper? Vel, you know what to do; Frem med de fineste fargene og sett i gang! -Lykke til!

 

GO MAD SOMMERKJOLE
Bildene over
Fra str S til XXXL
Dansk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Åååå våknet til meldingen: “Blir du med på Topptur i dag?” Hadde jo sååå lyst vettu, men det beste for meg er
å vite dagen før,
ja for da hadde eg jo kommet meg ut av dynene for flere timer siden *ler* I går tenkte eg: “I morgen sover eg uten alarm og tar meg en rolig dag“. Eg vet at en rolig dag er mangelvare for tiden, selv om en tur på fjellet også kommer inn under en rolig/flott dag, men den krever noe mer planlegging enn en hjemmedag i pysjen 🙂 Lovet også Ali at eg skulle plante blomstene han sporadisk shoppet seg på fredag *ler*

Været er sånn “så som så” – Usikkert vær, kliss vått på terrassen så det har regnet i natt, men det er da vitterlig meldt litt sol i dag 🙂 Blir en søndag uten søndagsmiddag, dvs lørdagsrester som igjen blir til at eg heller
koker en porsjon Byggryn og lager meg noe annet godt 🙂

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg