Ny Kjole? -Vinteren er lang…

Designet av Laimute Vaiciuliene

 

Er det ikkje ganske typisk?? Når eg virkelig kunne trengt en deilig kjole å krype inn finner eg oppskrifta! Slike oppskrifter burde blitt publisert om sommeren sånn at eg rakk å strikke meg en haha Neida, vinteren skal jo være her ei stund til, men det spørs om eg rekker en slik. Uansett hadde eg nok ikkje strikket den om sommeren *ler*
En tidløs kjole som dette kan jo strikkes anytime, kan bruke den til neste år 🙂

 

 

 

Designet av Laimute Vaiciuliene

 

Med en strikkefasthet på 10 m pr 10 cm så skulle vel t.o.m eg fått ferdig denne før våren er her, ja det vil eg tro 🙂 En rimelig enkel og grei konstruksjon uten de store krumspringa gjør det hele til
en enkel kjole for de fleste å strikke 😀

 

HOT CHOLOLATE DRESS
1 størrelse

 

 

* * * *

 

 

Da var det jaggu meg lørdag og me er ca halvveis til selveste julehelga 😀 I år blir det første jula på 20 år at det ikkje bare er oss 4 her hjemme! Siden julen 2002 (Dib sin første) har me feiret julen alene i pysjamas! Aldri har me hatt besøk av noen andre, men i år skjer det: Me blir 5 til bords i år og eg gleder meg supermasse! Amira har jo som du vet blitt forlovet og samboer og de skal feire jula her, ikkje bare julaften, men også 2.juledag – For en lykke! Å joda, pysj er fortsatt antrekket selv om svigersønnen er vant med slips og skjorte på en sådan dag – Variasjon er sunt! Ho Ho Ho

I dag har eg meldt meg frivillig til å lage middag! Det var ei som la ut en oppskrift på ei matside her om dagen, eller; Hun la ut link til en YouTube film av ei dame som viste hvordan man laget “Potetkake”! hehe Hun snakket portugisisk, men oppskriften kom fortløpende på skjermen på engelsk så eg noterte og pauset gjennom hele filmen. Trooor eg fikk med meg alt, håper det for eg husker ikkje hvor eg fant den! Uansett, eg skal prøve meg og for sikkerhetsskyld kjøpte eg masse rosenkål i går, for de klarer å redde en hver middag som evn går skjeis!
Blir gøy på kjøkkenet ja…! Du får sjekke Snapchat i løpet av dagen (vibbedille)

 

 

KOS DEG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg