En stor begivenhet hos oss i dag!

 

Mye har skjedd den siste tiden og eg gleder meg til fremtiden! Du som leser meg jevnlig vet at eg skriver lite om familiemedlemmer – bortsett fra enkle hverdagslige ting, ingen blir på noen måte utlevert verken på godt eller vondt, men NOEN nyheter må eg dele! I dag er en sånn dag, og eg er så lykkelig

 

 

 

 

Amira har funnet seg den personen hun ønsker å tilbringe resten av livet sammen med; Eirik I dag satte de på seg ringene her hjemme, og i morgen flytter de sammen Eg gleder meg så masse til alt som måtte komme, dette blir spennende! Tenk, me har fått oss en svigersønn! Ikkje bare det, men det følger jo også med en familie! Selve bryllupet skjer senere i år så eg håper at corona`n letter og at det blir mulig å kunne feire skikkelig 🙂 Det blir også bryllup og feiring i Libanon så fort det lar seg gjøre Dette er stort, større enn det mange vil tro

Nå skal eg bare lene meg godt tilbake, legge beina høyt og nyyyte! 🙂

 

 

LYKKE

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

27 kommentarer

Siste innlegg