NY STRIKKEBUKSE!!! – Gratis og Norsk Oppskrift

Reklame | Du Store Alpakka

Designet av Trine Lise Høyseth/ Du Store Alpakka

 

Selvfølgelig går det trill rundt i hodet på meg nå! Eg har jo allerede fått i hus Mini Sterk til ei bukse…Ka nå da?? Må eg liksom velge nå eller?? Hmm vel..problemet er jo at garnet eg har fått for å strikke DENNE buksa også passer til denne nye buksa…Hmm så ja, velda er det vel opp til meg å velge?? Herregud for et dillemma!!
Eg har t.o.m flere farger i Mini Sterk som kan passe som kontrastfarge til denne flotte “trenings”buksa!

 

 

 

Designet av Trine Lise Høyseth/ Du Store Alpakka

 

Ååå eg har virkelig en stor svakhet for strikkebukser! Har drømt om ei i flere år, nå har eg garnet eg trenger i hus og så må det bare poppe opp NOK ei buksa…Kan ikkje du også bli med å strikke ei bukse??

 

 

 

Designet av Trine Lise Høyseth/ Du Store Alpakka

 

*Rister litt oppgitt på hodet, bare litt…*

Kanskje eg bare kan strikke begge 2…?? Prøvde for ei stund siden å overtale mor mi til å strikke buksa for meg…Nop, ikkje sjans! Eg hadde for lange beina sa hu…men, noen unger får det jo som de vil om de bare maser nok…Troooor eg må begynne å mase…

 

 

GABBA TRAINERS
Bildene over
Fra 90 cm til 131 cm i hoftevidde
Benlengde fra 72 cm til 82 cm

Gratis og norsk strikkeoppskrift

 

Hvis du skal strikke buksa og vil bruke Mini Sterk som er brukt i oppskriften kan du enkelt fikse det Her Inne 🙂 Tja, kanskje et nytt strikketøy til Påskeferien? Ingen påske uten et strikketøy i solveggen 🙂

 

 

* * * *

Var nesten så eg bare snudde i stua i morges og gikk å la meg igjen….SNØ! Det er SNØ på terrassen! Nei, det er faktisk ikkje greit! Hvis ikkje snøen kan innfinne seg i desember, ja så kan det bare være….er min mening! Her går eg å fantaserer om våren og leter etter liv i kasser og krukker ute og så kommer det snø…? Say WHAT!?? Heldigvis er det meldt varmere (<—alt er relativt) i løpet av helga, i allefall opp til 5 grader så den forsvinner nok rimelig fort! Men nå, akkurat nå i dag var det glatt ute kunne Amira rapportere etter at hun dro til jobb.

 

Da er det jo herlig når eg får en melding fra Posten:
Post Pakke

 

WoooHooo! 8,1 kilo PURE JOY ♥ Her snakker me timesvis av kos og forglemmelse av tid og sted! Eg lover!!
Ååå hekkan eg gleder meg som en unge på 9 liksom! Jada, barnslig glede kan også oppleves i en alder av…49!! Kanskje eg får det til slik at det drypper litt på deg også!! Det er uansett ingenting i veien for at også du kan bli med på denne leken her! Ååå pakken er forventet å lande på posten her nede i morgen!! FOR ei helg dette kan bli da!! Men, om du ikkje har fått den med deg så har eg akkurat nå en annen Give Away her på bloggen, den har trekning førstkommende mandag så ta turen innom HER å bli med 🙂

Ellers så håper eg Ali snart kan rulle seg ut av senga!! DET ER TOMT FOR MELK!! Det er det verste! Ja å stå opp, koke kaffi og glede seg til første kopp….Åsså er det TOMT for melk!! ARG!! Eg var jo en svipptur nede på Joker i går kwell….Hadde eg bare tatt en titt i kjøleskapet først….Kaffi uten melk smaker absolutt ikkje like godt om morningen!! Derfor vil eg jo tro det blir å hente hjem helgekosen i dag 🙂 Tut å kjør på glatte veien!

 

 

 

KOS DEG!
LAG DEG EN FIN DAG!
DET HAR DU FORTJENT!

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe YR Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Snø på terrassen???? Jaja du ser jo tross alt terrassen, ikke alle har den gleden😋😋
      Her ligger den under 1 m med snø…..men sola er kommet og nå varmer den også 😍😍

      Ha en fin torsdag!!

      Hilsen fra øverst og innerst i Nordland!!

      1. Hahaha du er så løyen 🤣 Må huske at med her nede hadde mest sannsynlig daua over 1 m med snø 🤣 I desember hadde det dog vært eventyrlig 😊

Siste innlegg