NYDELIG! – Gratis & Norsk Strikkeoppskrift

Reklame | Dale Garn

Designet av Dale Garn/ Redesignet Brit Frafjord Ørstavik

 

Noen oppskrifter blir bare klikket “hjem” og lagt på Ipad`n med ÉN gang! Dette er et slikt! Ååå se på den mønsteret da!?? Mmmm nydelig ♥ At det er raglanfelling er et stort +, at det i tillegg er en slik godt markert raglan er jo bare enda bedre – Ja eg blir ofte overentusiastisk av raglan! Det er det som ligger aller fineste på meg siden en rundfelling fort kan virke ruvende.

 

 

 

Designet av Dale Garn/ Redesignet Brit Frafjord Ørstavik

 

Mønsteret på ermene fikk meg nesten til å bikke heeelt over! Nyyydelig! Genseren er strikket i tynn alpakka så det var i grunnen helt perfekt! Ååå eg må, nei eg TRENGER denne genseren! ASAP helst….men noe må strikkes ferdig først…Sånn er det alltid, derfor er jo Turnusstrikking helt genialt! Ang Turnusstrikking kan du
sjekke det ut HER og HER 🙂 Kan være nyttig!

 

VÅGÅ GENSER
Bildet over
Fra 88 cm til 127 cm
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Dale Garn/ Redesignet Brit Frafjord Ørstavik

 

Eeeegentlig tror eg at eg heller mer mot en jakke! Ja en sånn tynn lett alpakkajakke hadde vært krem de la krem
i min garderobe! Det er så mykt og kosete til ei deilig pysjbukse 🙂 Dessuten så er jo også alpakka helt herlig om sommeren, ja selv om alpakka er mye varmere enn ull så oppfører alpakka seg slik
at den funker godt på varme dager 🙂

 

VÅGÅ JAKKE
Fra 91 cm til 129 cm
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Ok, da vurderes det om man bare skal ta helg i dag og skalke lukene! Å nei, eg har ikkje vært bekymret så langt
i denne situasjonen me har her i landet. Men eg må si det begynner å krype inn på meg, derfor har eg så langt kun sett nyhetene når de er på tv om kvelden og ikkje oppsøkt de hele dagen. Siden Ali er en vandrende nyhetskanal slipper eg uansett ikkje unna haha Det er slitsom å HELE tiden måtte ta seg til tider skremmende informasjon så eg prøver så godt å unngå dette. Det er også en av grunnen til at eg ikkje har store corona overskifter her på bloggen. Eg oppfatter flere av overskriftene som brukes som clickbait og syns at det KAN være et sted hvor man slipper å bli overøst av massiv bekymring. Det er fint å få info om hva og hvordan ting bør gjøres-forholder meg til det,  men ut over det? Nei Takk! Selv om verden står på hodet så kan man likevel kose seg når det ellers er lite man kan gjøre med situasjonen.

Det har eg tenkt å gjøre, og skal nå etter på gå å legge noen perler i kroken min!
Ali sover uansett ennå så handling blir det nok ikkje før senere, OM det blir i dag.

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

PS: Eg er blitt blokket på Facebook pga uakseptabelt innhold (!?!) Ja eg fikk tilsendt et skjema og kunne komme med en motforklaring til rapporteringen. Mest sannsynlig er eg “på” Facebook igjen i kwell. Enn så lenge kan eg kun skrive på min egen profil. Hadde derfor satt pris på om du kanskje vil dele dette innlegget på FB for meg? 🙂

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Denne gangen fikk jeg til å dele på Koselig Strikking For Alle *S* Sist du var utestengt gikk det ikke *S*

    2. uakseptabelt innhold,det skjønner ikke eg da,krysser fingrane for att det blir oppklart og att du er inne igjen like fort som du ble utestengt :=)
      Nydelig jakke ,jeg liker også ragland,men jeg tåler godt rundfelling også siden jeg ikke er så stor eller barmfager :=)
      I går kjøpte jeg en hel pose ullgarn på nille,salg må vite så bare jeg finner en oppskrift jeg vil strikke så blir det en kofte til meg etterhvert,ha en fin dag du også da

Siste innlegg