Nydelig Småstrikk til de minste – Norske oppskrifter

Designet av Havrebarna Design

 

Dette er jo akkurat passe store og ikkje minst koselige smågaver å sulle med nå på tampen av juleforberedelsene 🙂 Ikkje det? Om du skulle finne på å strikke disse søte biteringene vær da obs på at selv om det er en trering så er det en trering beregnet på biting – Altså, de må være godkjente for at babyer kan bite i de. Selve ringene finner du HER. Ellers så er det blitt brukt Muskat garn fra Drops og Bambus/bomulls garn 🙂

 

REVEHALE BITERING
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Havrebarna Design

 

PINNSVIN BITERING
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Havrebarna Design

 

GAUPEØRER BITERING
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

*Gjesper* – Selv om eg ble sittende oppe til nærmere 02 i natt klarte eg å kravle meg ut av senga før 8! Å ja eg gjesper, det er neeesten som kjakan hopper ut av ledd! Men nå altså,. NÅ MÅ eg ta meg selv i nakken og komme meg på SUS! Nå har eg hele 3 prøveskjema eg må få tatt, jadde det har samlet seg opp gitt *ler*. Men nå må eg bare! Har time hos nyrelegen min 3.jan og noen av prøvene må tas 1 uke før og siden det da blir midt i jula må eg få det gjort nå. Eg velger å gå på SUS å ta de fordi når eg går på legekontoret går det fort minst 2 timer og 15 bomstikk! På lab`n på SUS har de kanskje ikkje sååå mye mer tålmodighet, men de gidder faktisk høre på hva pasienten sier. Ja som f.eks at en lysblå butterfly i grunnen er det beste å bruke
(Slår aldri feil på mine sjenerte blodårer haha)

OJ! Hva skjedde i går da?? *humrer og ler litt hjertelig*. Det tok ganske bra av, men vettu? Eg MÅ bare seriøst le meg litt ihjel, det var veldig få som tok det hele negativt, tror eg kan telle de som ble sure på en hånd og det er jo kjempebra. Det som eg syns er litt skremmende er selv om det ble skrevet MYE mellom kommentarene så fortsatte EKSTREMT mange å bare skrive “JA TAKK”! Hva er det med folk egentlig?? Nå kan eg bare snakke for meg selv, men eg hadde aldri turt å si “Ja Takk” til noe eg bare antok og ikkje visste hva var?! TENK om eg skrev i innlegget at “Hver uke vil du motta 100 drittmail fra bla bla”– Hvem hadde da blitt forbanna liksom? Ikkje bare det, hvis du slenger rundt deg med et “Ja Takk” i hytt og dyna kan du seriøst gå rett på en skikkelig drittsmell! INGEN av de som skrev “Ja Takk” var f.eks anonyme, de lå ute med fult navn og med en så bastant godkjenning er det jo bare å kjøre på med hva man vil, ja for du har jo liksom sagt “Ja Takk”. Nei, vettu hva! FOLK må bli mer KRITISK syns eg. Det som også er litt synd er at ALLE de som skrev “Ja Takk” kommer garantert ikkje til å lese dette, men det som gjorde meg glad, vettu hva det er? Det er at eg kan ikkje si eg kjente igjen særlig mange navn av de “Ja Takk” kommentarene – Ergo; Dere som virkelig lesere meg og er “med” meg her inne er mye mer oppriktige enn som så ♥ SÅ Tusen Takk for det!

Bare for å kommentere på noe annet….det er faktisk veldig trist…Det er innlegget eg kommenterte som en ganske så kynisk blogger skrev i går, ikkje bare det, men h*n har ganske så BASTANT sagt til meg at h*n MENTE det h*n skrev! H*n måtte bare skrive litt mer oppklarende om hva h*n mente i et par oppfølgingsinnlegg…
*rister på hodet i frustrasjon*

 

Med denne type holdninger er det fryktelig mange som blir såret og hvis meningen til denne bloggeren er mange sin mening så er det ganske mange trangsynte og kyniske her til lands når det kommer til fattigdom i verdens rikeste land. I følge bloggeren finnes det ingen fattige ser du, bare folk som kanskje har litt lite penger, men det er intet problem fordi me har sååå bra hjelpeapparat…Så ja, som eg skrev i Mitt Eget Innlegg
i går så GREMMES eg!

Men nå må eg se å samle håret i en tott og komme meg på (h)jul!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KNAKANDE FIN DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei OPTIMISTISK Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. God morgen.
      Du er også nattugle 😁 håper du har kommet deg på SUS og tatt prøvene ❤️
      Kos deg videre, strikker på kjedelige svarte sokker..

    2. Hei, da er alltid folk som ikke leser og alltid folk som liker å kommenterer dritt. Dei er ikke vert hodebry. Skule neste ønsker at da var en giveaway med bilder av masse garn og da fikk dei bare masse spam i mailen sin. Men ofte er dei som skrive bare ja takk lit før simple og skjønner etterpå ikke hvor den spam kommer fra. Eg setter iallfall pris på din blog og den gange da er giveaway er det bare koselig.
      Hilsen Wendy

    3. Da er kvelden her og jeg håper du er hjemme i godstolen igjen etter blidprøvetaking.
      Nå har jeg 2 arbeidsdager igjen før julefri, kjenner det skal bli godt!

      1. Jepp, nå er eg hjemme, men det ble en lang dag 🙂 De var veldig flinke på SUS i dag og det holdet med 2 stikk 🙂 Har fartet rundt og gjort en del for mor mi, men nå er det kwell og beina ligger høyt 🙂 Kos deg du også

Siste innlegg