Nydelig Teppe – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Purl Soho

 

Det er ikkje bare til et lappeteppe du trenger tålmodighet, det kan røyne litt om du strikker teppet i et stykket også. Når eg ser dette teppe ser eg jo at det er verdt det! Dette tepper er ca 110 cm X 160 cm, ikkje av de største, mer ett barneteppe som likevel kan brukes til et pledd i sofaen 🙂 Størrelsen er absolutt overkommelig. Hvis du vil ha et fullsize voksenteppe kan eg virkelig anbefale UMARO – Eg strikke 2 stk etter hverandre!
Begge var bryllupsgaver 🙂

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Teppet er strikket med Merinogarn, 100m/50 gr så eg vil tro det går rimelig kjapt. OM du vil ha akkurat dette teppet større så er det bare å bytte garn. Umaro som eg nevner over strikket eg i Andes fra Drops, hvis du f.eks strikker dette teppet i Nepal blir det jo en del større 🙂 Når eg så dette teppe tenkte eg faktisk på Lima fra Drops,
merino er noe eg kunne brukt til et babyteppe 🙂

 

EMBLEM BLANKET
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vettu? Det regner så hardt at eg kan ikkje høre meg selv tenke! Da bråker det kan du si 🙂 Eg hadde en indre plan om å gå Husabø Turen med Turistforeningen i dag, men da eg våknet kl 07:00 og HØRTE været tenkte eg: “Ikkje F!” og krøp under dynene igjen!

Så sant eg ikkje må, ja så velger eg å bli inne i dag! Kanskje eg gjør noe hjemme i steden for? Ingen andre som gjør noe kan du si så før eller siden må eg nok bare avslutte denne ensomme streiken eg fører *humrer* Har jo også en svær dinosaur som skal strykes og da gjenstår det bare litt vegitasjon(!!!) og første oppholdsdag skal eg ta bilder, hadde eg vært 8 år ville eg hadde alle dinosaurene på barnerommet!

Anyway, senere i dag skal eg trekke 3 stk som får hver sin garngave hjem i posten 🙂 Det er fortsatt tid om du vil bli med, Give Away/Konkurransen finner du HER INNE.

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg