Give Away/ Konkurranse – 3 Gaver

Reklame | Rito Hobby

 

 

 

Siden det regner/blåser og er en drittdag av den grunn tenker eg det er innafor med en liten konkurranse og herlige gaver! Har 3 poser med 5 Infinity Hearts nøster i hver pose 🙂 Deilig garn nå til våren ♥ Nydelig å hekle med om du f.eks er glad å hekle lapper – Til et teppe f.eks eller om du elsker filler! Kan selvfølgelig strikke klær og divers også, men 5 nøster i forskjellige farger? Vel, eg kan jo anbefale noe skikkelig digge filler!

 

Garnet Infinity Hearts 8/4 har eg fått fra Rito Hobby
som har et eldorado av garn! Vel verdt å sjekke ut! 

 

 

ANBEFALER denne oppskriften om du vil ha noen skikkelig gode og ikkje minst flotte filler til kjøkkenet! Muligens litt utfordrene om du ikkje har strikket 2 farget dobbelpatent før, men ikkje gi opp! Bare lagre bildet om du vil så har du det uten å måtte lete hver gang 🙂

Ok, da har eg komponert 3 spørsmål under bildet her som alle har mulighet å kunne svare på. Kan du ikkje svaret, vel da er det jukselink(er) til hvert spørsmål -. Ingen skam å jukse her *humrer*

 

Eg kommer til å moderere kommentarfeltet frem til trekning og da blir også alle kommentarene publisert.
Dette vil si at du kan ikkje se din egen kommentar etter at du postet den.

 

 

Spørsmål Nr 1:
Hvor mange år blir eg i år?
Jukselink

 

 

Spørsmål Nr 2:
I 2021 laget eg mange armbånd/maskemarkører, inntektene gikk til?
Jukselink

 

 

Spørsmål Nr 3:
Eg har strikket sokker til 2 kjendiser. Hvem?
Jukselink 1
Jukselink 2

 

 

Sånn! Da fikk du muligens noe å bryne deg på hehe Eller, nei...det er ikkje sååå vanskelig 🙂 I dag er det søndag….Trooor eg lar denne gå til ONSDAG 1.FEBRUAR – Det er en fin dag 🙂

 

Eg? Tja, tror eg skal ta å steike meg en Havrelapp m/blåbær, det er ganske digg!
Der etter skal eg perle ferdig den store Triceratops`n – Blir så fin atte 🙂

 

 

 

HA EN FORTSATT
FIN SØNDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

54 kommentarer
    1. Så artig! Jeg har lenge tenkt at jeg burde gjenoppta hekehobbyen, som har ligget brakk siden jeg var 21… Det er lenge siden det! Så dette kunne vært et spark bak! Anyway, her er mine svar:
      1: 53
      2: Tennene dine
      3: Komikerfrue og Vegard Harm

    2. 1) 53 år
      2) Betale tannlegeregning (nye tenner)
      3) Komikerfrue og Vegard i Harm&Hegseth

    3. Flotte gaver du gir bort! Svigerdatter ønsket seg nye kjøkkenkluter, så en slik pakke hadde vært perfekt å vinne.
      Du blir 53 år i august.
      Pengene gikk til nye tenner.
      Vegard Harm og Marna Haugen (komikerfrue)

    4. Her er mine svar 😊
      1. Du blir 53 år.
      2. Du solgte pga at du skulle få betale tannlegen ❤️
      3. Du strikket til Vegard og Marna ❤️

    5. Prøver lykken nok en gang.Du er 52 år og du lagde armbånd/maskemarkører og solgte de for å kjøpe deg nye tenner.De to kjendisene du har strikket sokker til er:Komikerfrue Marna Haugen og Vegard Harm.

    6. Så hyggelig. Søndag alt og man kan ta en liten dukkert i gamle blogginnlegg fra deg. Jo da, vet at jeg kan det ellers også, og det gjør jeg.
      Nr. 1 du blir 53 åe på papiret, men tipper du er som meg, en evig 30-åring.
      Nr. 2 Du trengte hjelp til tannlegeregningen. Og jammen har smilet ditt blitt flott
      Nr. 3 Komikerfruen Marna Haugen fikk et par sokker. Og Vegard Harm fikk herlige sokker, samt et par til en liten venn,
      Milano som han er fadder til.

      Håper mange slenger seg på konkurransen din.
      Klem fra Liv

    7. Hei 🤗
      Prøver meg på konkurransen igjen selv om jeg var heldig og vant på den første også. Er jeg heldig igjen har jeg en datter og svigerinne som elsker å strikke og hekle. 👍 Og den oppskriften på kluter,eller tuer som jeg sier, har jeg begynt på,men ble ensfarget på den første da🤗
      ok, svarene:
      1) Du blir 53 år. Bare jentungen,spør du meg 😅
      2) Da fikk du fixa tennene dine og ditt sjarmerende smil 🤗
      3) Sokkene var til komikerfrue og Vegard Harm.
      Ha en fin søndagskveld 🥰

    8. Du er flink å lage til give aways 😁

      I år blir du 53, det er 10 år mellom oss 😂
      Inntektene fra armbånd og maskemarkører gikk til nye flotte tenner, og du har strikket sokker til komikerfrue og Vegard Harm 😁

    9. I følge jukselinken skal du feire 53årsdag i år, siden 2020 var det året du ble 50.
      Pengan ska gå t “slalomheis i lia” var det en som sang en gang… Du brukte dem på tannlegeregning/nye tenner (som er uforskammet dyrt”)
      Håndstrikkede kosesokker havnet hos henholdsvis Vegard Harm(+ en liten venn) og hos Komikerfrue 😊

    10. Må jo prøve meg, for jeg liker å strikke kluter i glade farger.
      1. Jeg mener du er litt yngre enn meg. 53. (sjekka med link for ikke å fornerme deg).
      2. Inntekten gikk til nye tenner i underkjeven.
      3. Marnardal Haugen og Vegard Harm

    11. Deilige vårfarger på en våt og mørk januardag.

      1:53
      2: nye tenner
      3: Marna Haugen og Vegard Harm

    12. 1- 53
      2- nye tenner til deg selv
      3 – marna Haugen ( komikerfrue)
      Vegard Harm

    13. Nr1 51
      N2 Nye tenner
      Nr 3 Komikerfrue
      kan bli mye pent av det flotte garnet.

    14. 53år
      Tannlegeregning for nye tenner
      Vegard fra podcasten Harm&Hegseth
      Marna Haugen(komikerfrue)

    15. Hei! Her kommer svar på spørsmålene.
      1. 53 år
      2. Nye tenner
      3. Vegar Harm og Marna Haugen. Marna sine så jeg på Farmen 😊

      Masse fine farger på garnet du gir bort!
      Hilsen Sølvi B

    16. Virkelig elsker fargene 🥰
      Vi blir begge 53 år idag. Du solgte armbånd ig markører for å få ny spisestue ( gebiss), og det er herlige Vegard og go’este Marna som har fått lesta av deg.

    17. 1.Du blir 53 i år.
      2. Du kjøpte tannprotese.
      3. Sokkene var til komikerfrue og Vegard Harm

    18. Hei!
      Du blir 53, inntektene gikk til nye tenner, og du har strikket sokker til Myrna Haugen og Morten Hegseth!

    19. Prøver igjen 🙂
      1. Du blir 53 år i år
      2. Nye tenner 🙂
      3. Du har strikka sokkar til Marna Haugen og Vegard Harm

    20. 1: Du blir 51
      2: Pengene gikk til tannlegeregning
      3: Du har strikket til Marna Haugen og Vegard Harm

    21. Hei. Prøver meg på «oppgåvene» idag….
      1 Du blir 53 år i år!
      2 Pengene gjekk tannlegen og nye tenner!
      3 Komikerfruen Marna Haugen
      Vegard i «Harm og Hegseth»

      Fin dag til deg! 🔷

    22. 1) du blir 53 år i år
      2) du brukte pengene til nye tenner
      3) komikerfrue og Vegard H. Antonsen

    23. Svar 1: 27.august blir vi begge 53 unge, herlige år 😊
      Svar 2: Pengene var til nye tenner.
      Svar 3: Du har strikket sokker til Marna Haugen og Vegard Harm.

    24. Hei
      1) Du fyller 53 unge år i år
      2) Nye tenner, tannprostese nede
      3) Marna Haugen og Vegard Harm

      Gjør deg ei fin uke 😉

    25. spm 1 53år
      spm 2 tannlegeregningen
      spm 3 komikerfrue, Marna haugen, og Vegard harm.

    26. Du blir 53 år er svar på spørsmål 1. pengene gikk til nye tenner og du har strikket sokker til Marna Haugen og Vegard Harm

    27. Nok en gang flotte farger på garnet! Kjempeflott gave 😍

      1. 53
      2. Tannprotese
      3. Komikerfrue ( Marna Haugen)
      og Vegard Harm.

    28. 1. 53
      2.Nye tenner ( jeg har en konto med fast trekk som bare heter tannkonto! Den skaffet jeg ved fyllte 50 og jeg kom i den andre «tannfellings aldern»😂)
      3.Vegard Harm og Marna Haugen

    29. Denne hadde jeg faktisk glemt….
      1. Du fyller 53 år i år
      2. Inntekten gikk til innkjøp av nye tenner i
      underkjeven (velkommen i “klubben”)
      3. Du har strikket sokker til Marna (Komikerfrue) og
      Vegard Harm

    30. 1: I år blir du hele 53 år ung! 🙂
      2: Du laget maskemarkører til inntekt for tennene dine
      3: Du har strikket sokker til Komikerfrue (Marna Haugen) og Vegard Harm

    31. Oi oi oi!!! Dette innlegget har gått meg hus forbi. Flaks at jeg så det nå. Så ver til svarene. Du blir kun 53 år i år. Du solgte til inntekt for nye tenner. (En stor skam at slikt ikke dekkes av det offentlige!) Du strikket sokker til Marna Haugen, dengang hun var Komikerfrue og til Vegard Harm. Takk for at jeg får være med. God klem fra Birgitte

Siste innlegg