Nydelige Struktur Tepper – Strikkeoppskrifter

Designet av barbara herreros

 

Aldri feil med et par gode pledd enten det er ute eller inne i sofakroken. Teppet over her er det nok flere av oss som har strikket, eg strikket et i 2008 og det heter Feather&Fan 🙂 Veldig enkelt mønstert,
det eneste eg husker var at man telte til 7 for hver rapport.

Teppet over her strikket på pinne 5,5 så rimelig kjapt går det nok.

 

 

TAKAYLA BLANKET
Bildet over
Str 85 cm 147 cm

 

 

 

 

Designet av barbara herreros

 

Denne strukturen liker eg! Blir nok å plukke med meg denne oppskrifta,
det er strikket på pinne 8 så dette kan potensielt går superfort!

 

DAKITHA BLANKET
Str 92 cm X 142 cm

 

 

 

 

 

 

Jadda, det ble da handling i dag og det så ut som om resten av Rogaland gjorde det samme også! ALDRI har eg måtte lete etter parkeringsplass på Rema! Aldri har det skjedd! Vil jo tro at mange tar fri på fredag og muligens stikker på hytta i helga, ja for noen annen forklaring kan eg ikkje fatte? Det er jo bare fri i morgen liksom og eneste grunnen for at me handlet i dag var fordi mor mi trengte røyk…Ikkje sant…

Eg bare måtte innom Gartneriet å kikke, me pleier alltid ha noen Tvillingblomster og jammen hadde de ikkje 4 stk hehe Me kjøpte 3 til å ha i denne kassen 🙂 De ser litt pjusk ut pga lite blomster, men selve planten er ganske kraftig så eg er fornøyd med fangsten!

 

 

 

 

Dette er samme planter – Bildet er fra i fjor og de blomstret hele sommeren 🙂 Håper de blir like flotte i år.

 

 

 

 

Disse er eg veldig glad i! Ser nesten ut som mini solsikker! I fjor plantet eg de i en av kassen sammen med 2 ampler, men det endte med at de ble kvelt av amplene som vokste ut av dimensjon! Litt usikker på om det er “nok” med 2 opp i her, eg vet de blir ganske stor og forhåpentligvis frodige etter hvert så får se det an. Holder været seg fint til over helga kan det være at eg stikker en tur på Selvåg Gartneri på fredag 🙂
Da er det Georginer som skal i hus!

 

 

 

 

 

Når me var ferdig med runden på Rema, Kiwi, Gartneriet og avlevering av varer hos mor mi var det en kjapp tur innom Rema igjen etter is! Må nesten gjøre det sånn hvis ikkje hadde de vært smeltet når me kom hjem! *ler* Nå er me godt rusket for noen dager! Kan i allefall rapportere at den hvite Lollipop`n til Diplom Is var magisk godt! Syrlig sitron TAKK! ♥

Tja, den ble en lang dag på beina for etter at varene var i skapet gikk eg jo på terrassen å plantet før eg skled rett inn i dusjen 🙂 Før eg setter meg ned med strikketøyet har eg 5 perlebrett som eg skal stryke 🙂
Hmm kjenner eg meg rett blir eg nok sittenede å perle også…

 

 

 

KOS DEG

 

 

Vil bare nevne en ting…I går skrev eg om bloggen Katies Hjerte – Da lå hun på 99.plass – I dag? Plass nr 37 – Godt å vite at man ikkje trenger å være nærmest adelig for å ha litt påvirkningskraft 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg