Nyter KjendisTilværelsen!

Jajaja, selv om eg flere ganger har vært i medier større enn Solabladet er eg overhodet ingen kjendis!! Men at det er GØY å få Solabladet på besøk, det er sikkert! At noen som ikkje driver med strikking eller har så mye greie på det ellers har så mange spørsmål er både imponerende og skikkelig kjekt! SÅ ja, me hadde en god prat der
i døråpningen til hjemmets aller helligste 🙂 At alt man skravler om kommer på trykk er litt sånn ehee…vel, ok, ja for eg trodde noen av det bare var skravling mellom 2 som diskuterte garn og diverse, men ingen problem for eg kan stå for alt eg sa uten problem 🙂 Bare for å kommentere noe som ser veldig feil ut, at det ikkje er penger inn
i bildet hva angår House Of Yarn er jo litt feil…ingen penger, men masse deilig garn når eg trenger påfyll 🙂
Rett skal være rett og eg har det jo som plommen i egget og vil ikkje ha det på et annet vis heller 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noe som eg finner rart er at min Huawei p30 Pro tar MYYYE bedre bilder enn et digert Speilrefleks! Sååå mørke bilder som dette har eg aldri tatt på Garnrommet før! Så ja, han ble litt “Mobbet” pga det 🙂 Tilbydde meg å sende han mine egne bilder, men men, dere som “Kjenner” Garnrommet vet jo uansett hvordan det ser ut 🙂
Geir Arne var kjempekoselig han og hjertelig velkommen hit en annen gang også.

 

 

 

 

 

 

 

 

Eg prøvde å overtale han om at denne reportasjen burde legges ut som ÅPEN for alle å lese og IKKJE en sånn +Reportasje. Han lovet å ta det videre og eg lovet at de ville få noen 1000 klikk i så fall. Meeen, som du ser så fikk han ikkje gjennomslag for det…Skulle jo tro at det kunne være av interesse for ei lita lokalavis siden de er fornøyde om de får 100 klikk på en reportasje…Vel vel, men! Hvis DU vil lese HELE reportasjen om meg og mitt Garnrom så kan du klikke deg inn HER HOS SOLABLADET! Hvis du f.eks bare tegner et abonnement koster det 5 kr for 5 uker, men da må du huske å stoppe det før det går over til vanlig abonnement 🙂 (Det koster i såfall 110 kr i mnd) Har jo full forståelse for om du f.eks bor i Hedmark, ingen der gidder vel til vanlig å lese ei lokalavis fra vestlandet. På den andre siden hadde det vært SKIKKELIG gøy å vist hva en helt ordinær(??) blogger på Snøde i Tananger kan utrette! Trooor kanskje de kunne fått et lite sjokk om de sjekket statistikken når de kom på jobb i morgen om også du leste hele reportasjen *humrer mildt*

Hadde eg vært skikkelig frekk så hadde eg jo bare lagt ut screenshot av hele greia her, meeen eg er ikkje frekk og eg pleier å holder meg innen for regelverket så det kommer eg ikkje til å gjøre 🙂

 

 

 


Siden det kan gå litt surr i skravling og hvordan man oppfatter alle detaljer så slenger eg ut en screenshot fra min egen statistikk de siste 30 dagene. Så ja, eg skulle jo mer enn gjerne hatt ca 100.000 følgere, men eg er overlykkelig over de 35.407 som dropper innom den siste måneden ♥
Er det noe eg ikkje vil bli sett på så er det en løgner.

Så ja, det ble plutselig en veldig morsom søndag, for det ble en del humring, men også litt sånn “Guuu hørte han at eg sa DET!” JISES! *ler meg skvett ihjel* Vel, vel, sagt er sagt og gjort er gjort 🙂

 

Nå skal eg bare plukke opp strikketøyet igjen og kose meg! Det meste er i grunnen på stell her i heimen
i dag så eg nyter det enn så lenge….I morgen er det full rull igjen 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille som skal strikke seg en rød løper snart! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg