Nytt Strikkeprosjekt – Gratis Oppskrifter

Reklame | Gullungen - House Of Yarn

 

I dag var eg bare NØDT!! Inn på Garnrommet, laget meg en “ny” veske med strikkeprosjekt for nå må eg få gang!! September står snart for dør og  det er den internasjonale Barnekreftmåneden hvor det et
særskilt fokus på kreftrammede barn og ungdom.

Eg har strikket i dette garnet før og da strikket eg DENNE GENSEREN og garnet er rett og slett
en drøm å strikke med. Strukturen blir sååå rent og pent!

 

 

 

Du kan nesten se det på dette bildet hvor mykt og godt GULLUNGEN er! Mmmm En herlig blanding merino, alpakka og bomull 🙂 Oppgitt pinnestørrelse er 4 mm, men eg strikker det like godt på pinne 3,5 🙂 Det kommer også flere farger i dette garnet i år så her er det bare å glede seg. Det beste med garnet er jo at for hvert solgte nøste går 5 kr til Barnekreftforening ♥

 

 

 

Alt dette garnet skal eg prøve å trylle rundt til noe som strikkes raglan top/down, har ikkje helt bestemt meg for om det blir jakke, genser eller tunika 🙂 Må nok til med å strikke noen prøvelapper og regne litt for uansett hva eg velger å strikke skal eg designe det selv 🙂 Men du, du kan plukke med deg noen av oppskriften som ligger gratis HER INNE 🙂 Plukk med deg det du vil og strikke i vei 🙂 Masse flott å velge blant også til voksne 🙂

 

 

 

OK, da er eg endelig klar for kwellen! Ble mye annet i dag, fikk jo den nye mobilen hjem i dag og da har Amira og eg lekt mye med den. Ikkje så mye å sette seg inn i, men litt nye vaner på eg legge meg til. Kjempegøy og knallbra mobil!! Når alt det var i havn durte me ut til Europris å handlet litt lørdagsgodt og nå seiler snart den første pizza`n inn i ovnen –> Jammy! Ute plasker det ned og stakkars Dib som er på vei hjem fra jobb…
Jaja, tørre klær i skapet…*humrer*

 

 

 

KOS DEG OG HA EN HERLIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg