FERDIG STRIKKA!

Reklame | House Of Yarn/ Rito Garn&Hobby


Da er prikken over I`en sydd fask, genseren er vasket og lagt til lett blokking så da er eg igjen klar for å kaste meg over Flamingoen med ny iver 🙂 Genseren eg har strikket heter Jona Striped Hoodie og oppskriften den kan du kjøpe
HER!

Eg har strikket genseren i Gullungen Garnet fra House Of Yarn, det er et samarbeid mellom HOY og Barnekreft Foreningen hvor det går 5 kr for hvert solgte nøste til Gullsløyfe Aksjonen 🙂
 

 


Garnet er vel noe av det beste eg har strikket i faktisk! At noe så mykt og godt kan ha et så pass godt “hold” er jo helt fantastisk 🙂 Garnet er en deilig blanding av Merino, Bomull og Alpakka 🙂 Absolutt et garn for de som klør av ull 🙂

 

 


Tulla som skal få denne genseren i bursdagsgave elsker visst nok hetter så eg håper den både passer og faller i smak. Eg glemte jo å veie genseren før eg vasket den, men eg har veid gjenværende garn og da vil det si at eg har brukt ca 240 gr, dvs 120 gr i hver farger.
Selv om dette kun er str 2 år syns eg virkelig det var drøy 🙂

Ang. merkelappen eg har sydd på som en finish så kan du kjøpe den HER 🙂

 

 


Akkurat sånn som dette har i grunnen dagen vært i dag, men bare ute! Inne har eg fått en ganske god dose med ME-TIME! Eg har fått sett på serie og eg har jo strikket ferdig genseren, da kan eg nesten ikkje være annet enn fornøyd 🙂 Nå har eg tent noen telys på bordet her og er i grunnen klar til å bare plukke opp Flamingoen og koste på! Ja for NÅ,
aller helst i går så klart ville eg hatt den ferdig!!

Har vel ca halvparten av beina igjen + 3-4 riller og så er det å få gang på ermene 🙂 De skal etter hva eg foreløpig har bestemt bare være svarte…Tror ikkje eg finner på noen sprell der for det KAN noen ganger gjerne bli for mye av det gode haha

KOS DEG OG HA EN
REGNTUNG OG FLOTT KWELL

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeopspkrift #gullungengarn #gullsløyfeaksjonen #houseofyarn #strikkeblogg #ritogarnoghobby #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #Toppblogger #toppblogg

3 kommentarer
    1. Kjempeflott genser. Du er dyktig. Mammaen til jenten blir sikker imponert. Jeg ble så fascinert over den store blomsterkrukken din. Skikkelig stilig.

Siste innlegg