Nyttige Dubbeditte å ha i Strikkeveska

 

Selv om det ikkje er helt offisielt så er det gøy å bli kåret til Norgesmester i Dilling, bildet over er jo et godt bevis på nettopp det 🙂 Har brukt litt tid på å komme frem til en “formel” som funker, og disse funker fjell! Så dette har vært dagen min! Ramlet inn en idé, en god en, i hodet mitt natt til i dag – Så gøy! Dette kan helt klart bli en vinner *ler* Vet i allefall at eg er avhengig av slike som dette, uten et par av disse kan det fort bli uheldige uhell *ler litt til*

Veldig usikker på om disse havner her på bloggen, om så er blir det nok ikkje før etter Strikkefestivalen i oktober 🙂 Å ja, eg vet det er lenge til oktober – kjempelenge faktisk, men i min verden – Her på Hobbyrommet er det slettes ikkje lenge! Dette vet eg av erfaring! I mars fikk eg beskjed om å stille på Tananger Dagene i juni, tenkte: “Det er jo kjempelenge til” – Vel, tiden flyr når du hele tiden får tips og ideér til noe nytt, ting skal lages,
helst flere av samme type og vips er det kwellen før kwellen! Ikkje sant!?

Sallan dette er gøy!

 

 

 

 

Mye mulig du vet hva dette er? Nå har eg startet på denne størrelsen, etterpå blir det andre størrelser –
Jepp, det trengs fordi alle trenger ikkje samme størrelse 🙂

 

 

 

 

Vel…litt usikker, men litt gøy må det også være. Smak og behag, men så lenge de gjør nytter er jo det det viktigste. Eller, det viktigste er å kose seg underveis og det passer eg på å gjøre 🙂 Om dagen er formen dritt, bedre enn forrige uke – Absolutt, men eg blir liksom ikkje helt BRA!

 

 

 

 

Siden eg måtte ut til Hillevåg i dag svippet eg innom butikken en kjapp runde. Nå har eg vært uten Ingefær Shot
i over en uke! Det er ikkje bra, eg har fått i meg ingefær hver dag, det finnes alternative løsninger når eg ikkje orker lage 2 liter Shot…Å nei, ingen får lage den for meg, det vil eg gjøre selv….I morgen kanskje??

Kjøpte meg med en del frossen frukt og bær. Laget meg en kraftig smoothie: Gulrot, mango, eple, ingefær og appelsinjuice + en dæsj honning —> Skikkelig digg og forfriskende 🙂 Satte Ali i sving på kjøkken til å lage linsesuppe (Det beste innen supper!) Drylte ned ei raus skål og skled galant under dynene etterpå….
ble 2,5 timer i delvis koma. Nå føler eg meg noe bedre selv om nesa er veldig vond! Merkelig følelse!?

Anyway, nå skal eg fortsette med dillet mitt, har noen i ovnen pr nu og flere skal det bli, ja en god del vil eg tro!
I morgen må eg opp noe tidlig for eg skal kjøre mor mi til Sus – Tut og kjør! Trooor det dumper noen pakker fra Kina i postkassen i morgen og det blir kjekt! Flere er på vei så eg tror eg er hektet! Farlig det der altså 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL!
SOVE GODT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer

Siste innlegg