O`la la for et deilig deilig syn!

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Woop Woop!! Mer garn i hus og det i de DEILIGSTE farger! Her er det VÅR for alle penga skal vites, og det vil aldeles ingen ende taaaaa! JuHuuu 30 eventyrlige deilige nøster med Infinity Hearts Rose 8/4 fra Rito Garn&Hobby skal virkelig bidra til Påskestemning her på bloggen!

Eg gleder meg til å starte Påskeaktivitetene, håper bare at værmeldingen for lørdag står ved lag og at ryggen er med meg for da er det ut på hjul!! PåskeGØY krever bilder, og de tar man som oftes best selv – da pakker eg med meg det eg trenger og svinser rundt 🙂 Tror, nei eg er ganske sikker på at eg får det gøy på veien!

 

 

 

 

 

I dag har eg sittet litt ved spisebordet, det er godt å varierer stilling når ryggen ikkje helt lyer 🙂 Et nytt, forholdsvis stort prosjekt er startet på, og dette tror eg ganske sikkert blir stilig!

 

 

 

 

Mulig ikkje den sprekeste fargepaletten, men farger er farger og her har eg hele 10 stk å meske meg med ♥ Pr nå er i grunnen planen at også dette skal bli et kombinasjonsprosjekt, men ikkje med strikking som eg gjorde med Hønene! Nop! Tenkte eg skulle se hva eg kunne få til om eg blanda inn litt MALING!?!? Muligens med litt glitter….!? Hvorfor ikkje sier eg bare, eg må jo prøve når eg først har plantet en idé i hodet 🙂

Kan jo tipse deg om å sjekke Story`n min på Instagram i dag! (vibbedille) Det gjelder både perleriet over og kommende PåskeAktivitet her på bloggen 🙂 Helt ærlig vet eg ikkje hvordan man linker til Insta på Pc??
Er vel uansett ingen som bruker det på pc??

 

 

 

 

 

I dag shaina eg meg litt extra, fjonget meg faktisk. En god kosekjole, litt mascare og volá eg var klar for dagen. Selv om eg sitter som et slakt trenger eg jo ikkje se ut som et…haha

Før eg helt tar kwellen med strikketøyet i Go`stolen skal legge 2-3 perler til, du vet:
Litt sånn, og litt sånn, ja da blir det ferdig til slutt 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Spennende med nytt både i garnfarger og perler… blir spennende å se hva som kreeres. Godt å høre du er sånn noenlunde på beina igjen. Kos deg med tur ut i helga, her blir det vintersport… eeeeeeeelsker det!! Småstrikker litt på big marius og vanlig marius men har ikke helt lysta i kveld. Så det er episode1098 eller noe av sesong 60 av Masterchef. Sånn hår min kveld i fri uka. Ha en fortreffelig aften videre✌

Siste innlegg