Om du skulle være i manko…

Designet av Monas heklekrok

 

….på morsomme gaveideér til “riktig” person får du den her! Eg bare ler og ler, mulig eg har litt av denne humoren, men eg ser for meg situasjoner hvor denne fint kunne gjort dagen sååå mye bedre for enkelte 🙂 Mulig du satte kaffien i halsen nå, men dvs jo si at nå er du i allefall våken 🙂 Mona som har heklet denne er kjent for å utføre flotte heklearbeid, noe også denne karen er – Ikkje bare noe jalla jalla 🙂

 

 

 

Designet av Monas heklekrok

 

Hadde eg stått i kø bak dette tilhengerfestet hadde det nok “gjort dagen” min om eg var sur – Bare den ikkje skaper trafikkfarlige situasjonen er det jo bare å kjøre på 🙂 Me trenger jo humor i hverdagen, enten den er på kanten eller ei.…Ja og en penis er jo faktisk noe av det mest naturlige, ikkje det?

 

 

 

Designet av Monas heklekrok

 

Nå har ikkje eg tilhengerfestet da…muligens like greit hehe…den hadde ikkje havnet på mi girstang for å si det sånn! Men eg ser absolutt at til riktig person blir dette en gøyal gave! Me må ikkje være så pripne *ler*

 

LITTLE WILLY
Bildene over
Norsk hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Torsdag og TURDAG….og her sitter eg…sukk...Storesøs sendte mld kl 9 og lurte på om eg var sikker på at eg ikkje skulle bli med…Å eg hadde såååå lyst, men eg kjenner at det ikkje hadde gått…Nå er det rett før eg tar på meg de Nye Turstøvlene og bruker de som tøfler!! Me har en avtale om at me skal gå en tur
i morgen om eg føler for det…Krysser fingrene...

Eg må komme meg i dusjen nå etterpå, føler for å freshe meg litt opp – Det hjelper nå i allefall på innbilningen om ikkje annet! Blir nok til at eg setter meg og strikker i dag også, ingenting galt med det, men eg savner å bruke kroppen til eg svetter – Orker ikkje tanken på det akkurat nå, men eg håper eg får prøvd både tursko
og ny turbukse imorgen, det er t.o.m meldt full sol!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Hehe, penisen var bare søt! (og jeg kan i grunn bære nokså prippen).
      God bedring. Håper formen din er bedre i morgen slik at du orker en liten tur ut i sola

    2. Tusen takk for pakke, som låg i postkassen, då eg kom heim frå ferie! Nydeleg garn! Gler meg til å strikke i det! Snille deg som t o m betaler portoen!
      God bedring til deg! 💝

    3. God bedring. Håper det er bedre i morgen. Kjempegøy å kjøre bak en bil med så flott “utstyr”
      Morsomt
      lemz

    4. Synd mine sønner ikke har hengerfeste på bilene sine. Da hadde det vært en selvskreven julegave -23. Girspake har de jo, men da vil den ikke være synlig for medtrafikanter og litt av humoren vil være vekk.
      Lag deg en fin dag. Liv

Siste innlegg