OM VINTEREN SKULLE BLI LANG

Designet av Kalurah Hudson

“Det kommer frostrøyk av pusten din, det knaser under skoene og kulden biter deg i nesa mens du pakker en deilig tjukt og god Throw rundt deg, ja helt over nesa! Varmen brer seg over skuldrene og du rusler en tur i den iskalde kulda uten så mye som å fryse” – Jepp, en vinter uten ull er rett og slette bare tull!

 

Designet av Kalurah Hudson

Funker like godt utendørs som et kosepledd inne i kosekroken 🙂

 

WINTER CABIN THROW
Bildene over
Str 127 cm X 101 cm

 

Designet  av Kalurah Hudson

Eller hva med et par deilig og lekre votter fra samme designer?

 

BRÄCKEN MITTENS
En størrelse

 

♥ ♥ ♥ ♥

LilleJulaften kwell er en kwell som er full av gode minner. Min farmor har bursdag i dag, hun døde så alt for tidlig da eg var 20 år. Hun og min farfar bodde i 2.etg i mitt barndomshjem og hver LilleJulaften var me i 2.etg å feiret henne. Det var som om det fantes en uskreven regel om at alle skulle være ferdige med forberedelsene når me gikk til farmor for hele kwellen var så rolig og me koset oss. Eg han ikkje huske en eneste bursdag hvor det IKKJE snødde! Det var som bestilt hvert eneste år, snøen lavet ned mens me feiret ei skikkelig god farmor ♥ Dette er et veldig GODT barndomsminne som det ikkje går en jul uten at eg tenker på og eg tar meg i å “mene” for meg selv at både farmor og farfar forsvant så fort og alt for tidlig…Eg tror farfar ga opp da farmor døde for ganske nøyaktig et år etterpå døde også han, samme år mistet me også mormor. Alle 3 så alt for tidlig! Heldigvis har eg utrolig mangen god minner og eg kan virkelig takke farmor sin evige tålmodighet for at eg den dag i dag er glad i å strikke ♥

Som eg nevte tidligere i dag ventet me besøk i dag og det var SÅÅÅ koselig! Herlig å godt å se ungene igjen! Skikkelig GODE unger 🙂 Me fikk skravlet og lekt me ungene og det viste seg at Dib hadde gjort klart på PSP4 med det nyeste Spiderman spillet slik at Trym virkelig kunne kose seg! Han fikk Julekaker inn på Dib sitt rom og spilte som om han aldri hadde gjort noe annet 🙂 Lille Alma Sofie er jo bare en skikkelig deilig solstråle! Du snakker meg om smile, kose og le hjertelig! Du skulle hørt på DE koselydene hun laget da hun smakte SitronFlesket eg hadde laget! Ja hun var så begeistret at eg bare måtte dandere til en liten pose som hun kunne ta med seg hjem. Hun tåler ikkje melk ser du så da var jo dette helt perfekt siden det blir lite julekaker på henne:)

Ali har i løpet av dagen gjort klart alle grønnsaker og poteter til i morgen og kalkun er så og si tint og klar til å bli fylt opp med go`saker i morgen tidlig 🙂

Begge ungene er nå på vei hjem fra jobb, Amira plukker opp Dib så de er nok her snart og da blir det bare å kose seg resten av kwellen. Fenalåret skal sprettes og eg håper jo at “Hovmesteren” kommer! Var det ikkje snakk om at det skulle droppes i år?? Noen som vet?? Please si hva du vet hehe

 

 

KOS DEG OG HA EN
DELIG KWELL DU OGSÅ 

 

 


Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Sendast ca klokka 21, står det på sendeplanen til Kvelden før kvelden! Heilt enig, DEN høyrer med!!

Siste innlegg