Opprekk nok en gang…Hva er det som skjer??

 

Skal dette virkelig bli jakka som ALDRI blir ferdig!?! Straks ferdig med erm nr 2…Mens eg har strikket den har eg strekt erm nr 1 ut på skrivebordet slik at eg enkelt kan se hvor eg har felt – Når eg strikker striper er det jo greit å få fellingene på samme sted…I går kveld la eg merke til at eg syns erm nr 1 var noe smalere!?!?! Hæ? Hvordan er det mulig!? Begge ermene startet med samme antall masker og begge hadde eg felt like mange på!? Ikkje bare….men erm nr 1 hadde forskjellig maskeantall på hver side av de 2 markerte midtmaskene….HVORDAN er det mulig da?? Eg må jo ha vært helt bort i natta når eg strikket det første ermet…!? Jaja, det var jo bare å plukke opp I-cord fellingen og rekke opp til der eg var på erm 2, sammenlignet masketallet, men nei…Erm 1 må eg nok rekke opp noe mer for å treffe riktig masketall…Kjenner på det ja…Blir jakka egentlig ferdig!? Hmm det må det, den er jo kjempekul! Vel vel…Godt eg så det før jakken var helt ferdig, kjedelig uansett!

Uansett, nå får jakke være jakke for eg skal ut på tur! Sola skinner fra skyfri himmel og me skal til topps! Blir vel 3 topper i dag, 2 kan sjekkes ut på “10 Topper i Sandnes”, dvs at eg allerede er halvveis på årets liste 🙂

 

 

 

LAG DEG EN STRÅLENDE SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg