Ordnet min egen julekalender eg…

 

I dag har eg vært skikkelig irritert og sur på meg selv…Å våkne kl 11 er ingen god start for meg…Når me så kommer oss ut dørene i 13 tiden og det faktisk er drømmevær blir eg enda mer suuur! Kunne ha vært langt ute på jæren å koset meg eg…Arg! Ok, handlinga gikk i en døs for min del, for eg blir aldri mer våken om eg sover lenge og 9 t er overkill! Gikk forbi Mestergrønn og da kjente eg humøret steg 10 hakk! Ahaaa de hadde fått inn avskårne Amaryllis og furugrener…! Dagen var reddet og nå MÅ eg pønte til jul! Ho Ho Ho Før eg startet på å rydde/vaske kjøleskapene og få på plass varene vasket eg glasshyllen i stua og fikk ordnet blomstene, legger til at Sia sang for fulle mugger ut av lydplanken…! DET ER JUL! Akkurat 1 måned til julaften og eg må ha minst en måned med jul, så da setter eg i gang altså! Målet er å være ferdig før eg kjører til Amira og de på søndag 🙂 Da skal eg ut med kalendere og kontrollere alle julegavene som
eg har kjøpt, de gjemmes nemlig der ut MoHaaa

 

 

 

 

 

Var innom posten å sendte den ene av 2 julekalendere eg har gitt bort (Kun en har meldt seg, det trekkes en ny vinner senere i kveld om den andre ikke melder seg!) I hver julekalender til alle ungene mine (Plutselig har eg flere enn 2 vettu!) får hver en FlaxKalender, har gitt beskjed om at eg skal ha 10% av premier på over 100 K, så nå kan eg potensielt blir “mange”millionær for på min kan eg vinne 2 mill *ler*
Kjenner at dette kan bli en skikkelig julethriller!

Har meg akkurat en liten pause her på Hobbyrommet, men tenker eg må få utrette noe mer før eg helt tar kwell! Har FAKTISK ikkje flere klær å vaske takket være tørketrommelen, men tror eg skal starte med å snu alle bildene me har! Det er en litt kjedelig jobb, men som må gjøres….Nå tenker du sikkert at det surrer skikkelig for meg?? Snu bildene?? Det var vel i fjor eg var så heldig å fikk hjem en haug med julebilder
så nå til jul må eg altså snu bildene 🙂

 

 

 

 

 

Dette er fra pyntinga i fjor og bare noen av bildene, når eg først fikk muligheten så tok eg den, blir så koselig atte. Siden eg nå har denne type bilder passer det dårlig med strandbilder o.l i jula, alle sauebildene får bli med i jula da 😀 Kjenner på meg at måten eg har gjort det i år er smart, litt om gangen og ikke alt på samme dag som før….Det er mye jobb når alt skal gjøre på en dag, inkl vaskinga! Nå har eg fått ryddet en del
i kulissene, vasket litt etter hvert. Det er i grunnen bare stua som skal vaskes, men det gjør eg etter hvert som eg pynter – Tenker eg. Det hjelper også på at både gaver og kalendere er ferdig, har aldri skjedd før...Sånn sett kan eg faktisk takke mor mi for det ♥ Eg er overbevist om at hun hadde blitt veldig glad over hva eg har gjort og hva eg har utrettet ♥ Hun var som regel alltid involvert i ting eg gjorde; Hun bidro godt i det som f.eks gikk til Kirkens Bymisjon og syns det var stas + hun bidro i julebaksten som eg også ga bort.
Hun var absolutt en som ga mye der det trengtes ♥

Men nå? BildeSnuing! Artig til å gjøre en fredagskwell….eller not!?

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg