2 Heldige får hver sin kalender Ho Ho

 

Nå nærmer det seg Ho Ho Neste fredag skal først luke, eller i dette tilfellet POSE åpnes! Spenning er jo å ta og føle på 😀 Verdien på disse kalenderen ligger på ca 1500 (Ca 750 pr stk) Dette er det eg hadde tjent om innholdet hadde blitt solgt 🙂 Så da vet du det Ho Ho

Eg håper at de som vinner er kjappe på å gi en tilbakemelding med adressen slik at eg kanske kan få de på posten allerede i morgen. Det fylles opp i postgangen også, det har eg merket bare siste uka. Tror folk generelt er tidlig ute altså, ja sånn har det jo faktisk vært siden Covid herjet som verst. Eg ønsker jo at du som vinner skal ha pakken i hus før 1/12 😀

 

 

Ok, la oss nå bare sette i gang!
Eg skal snurre Random.org 2 ganger så får me sjå da vettu!!

 

 

 

 

De 2 kommentarene som vant i dag er….

 

 

 

 

…de 2 forfatterene er…

 

 

 

LILL-MARI

og

MARIANNE RYDNINGEN

 

 

 

Gratulerer så mye begge 2! Send meg adressen fortere enn fort og pakkene går i posten i morgen!
Send på mail ([email protected] eller Sms: 93899225)
Om en vinner ikkje gir tilbakemelding innen fredag kwell trekker eg en ny.

Til dere andre: Det er bare å prøve igjen når JULEKOSEN starter neste søndag!

 

 

 

HA EN HERLIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

Siste innlegg