Oversized, Cropped og helt Perfekt! – Strikkeoppskrift

Designet av Jacqueline Cieslak

 

Denne go`biten her ble eg dønn forelsket i omtrent akkurat i det øyeblikket den ble publisert forrige måned!
Å jadda, den seiler så absolutt opp som en skikkelig favoritt og eg vet helt ærlig ikkje HVA eg skal gjøre?? WHAT TO DO, liksom!? Hæ? Skal eg bare skrinlegge alt eg holder på med og alt eg har i kø og bare kaste meg uuuut
i det!?!? Fornuften sier jo “Na-Na-Na”, still deg fint i kø`n nå uten noe sniking…Er man strukturert nok får man TID
og MULIGHET til alt man ønsker…Me må bare ta eeen ting om gangen! Problemet er at eg er som ungene,
vil ha ALT på en gang! ASAP!

Selv om eg foretrekket topper som går litt nedpå klarer eg galant å overse at denne faktisk er
cropped (<—-stoppet litt i overkant av hofta, altså en kort modell) Det burde absolutt ikkje være et problem,
mulig det kan fort kan bli en vane? Anyway, syns den er kjempelekker og eg liker den veldig godt
i fargene som er på bildene her!

 

 

Designet av Jacqueline Cieslak

 

Sjekk så deilige!! For flere flotte bilder og oppskrift klikk på
den STORE linken rett under her⇓

 

STAR CROSSED
Bildene over
Fra 107 cm til 192 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

I går vettu sko eg vær sååå smart! La meg relativt tidlig, sånn i 01-tiden tror eg det var? Vel, uansett, siden Dib var borte i går sneik eg meg til å sove i hans seng! Tenkte at det kunne bli godt med ei natt full av DYP søvn haha Men HERREGUD for ei natt! Aldri før kan eg huske å ha våknet av været!?? Ali sin znorking ble plutselig helt ubetydelige i forhold! Det hørtes ut som det var elefanter som trampet rundt ute på terrassen og omrommelerte hele uteområdet!! Dib sitt rom vender ut mot terrassen og har 2 store vinduer…Det ulte, brakte, bultret og slamret noe så hinsides!! Som om ikkje DET var nok så frøys eg!! Den dyna til Dib trenger bank for til å være gåsedun var den blitt tynn gitt, godt eg sov med full pysj, men frøys likevel! Så ja, natta ble smekkfull av Lett søvn den, hele 7,5 t omtrent kun med lett søvn…bare noen få blink innom den dype…Jaja søren meg godt det er lørdag i det minste 🙂

Eg har lovet å ta runden i dag, dvs å hente Amira på jobb og så plukker me med oss Dib og en kamerat som skal være hos oss til i morgen. Det skal bare fortsette å blåse som det gjør nå utover dagen, garantert at det kommer regn også. Ali skal være hjemme å digge til deilig middag! I dag blir det Schawarma av kylling! Det er så godt! Masse gode grønnsaker og så “smækker” man alt inn i et brød (minner jo litt om kebab, alt etter hvordan du ruller/brettet brødet). Ali lager også en sånn spesiell saus man har inni 🙂 Det er mye styr på kjøkkenet når dette lages så ganske greit at eg ryddet før eg la meg i går 🙂

Tror bare eg skal freshe meg opp litt og fikse litt på håret! Jada, lærer aldri og sov selvfølgelig med vått hår i går – IGJEN! Men du?? I dag er det trekning av Give Away`n her på bloggen! JuHuuu Hele 6 vinnere skal eg trekke senere, kanskje det blir deg? Vel, da får du stikke innom HER og joine! 🙂

 

 

 

HA EN DEILIG LØRDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. mye som frister ja helt klart,men en lyt bare ta en eller 3 ting i gangen :=) oppskriften har en og det kommer en ny vinter :=) deilig å ha en mann som lager maten da :=) det hadde eg også likt,men så mange lyder om natten ,nei da hadde eg funnet meg noen ørepropper hi hi

    2. Kylling Shawarma er såå godt! Jeg har aldri spist hjemmelaget da, det må være hundre ganger bedre 😍
      Høres ut som dere får en deilig og rolig lørdag, vel fortjent ❤️
      Jeg skal ikke bevege meg fra sofaen, skal krype oppi der å bli der med nytt strikketøy, MasterChef på tv’en og noe godt i glasset (Pepsi Max 😂)

Siste innlegg