På jakt etter en perfekt julegave?

Designet av Brenda K. B. Anderson

 

Nei nei det er ikkje kun de minste som syns det er stas med Unicorn! Ser det for meg; Eg kunne fint loffet rundt i disse til pysjen 😀 Så her er det bare å hekle Julegaver til alle som måtte ønske seg. Svigermor? Ja hvorfor ikkje? Bestemor? Nevø? Onkel? Why not!?? Oppfyll noen sin våte drøm om et par skikkelig morsomme og ikkje minst elegante Unicorn tøfler, tilfør glitter etter behov og ønsker ♥

 

 

GLIMMER SISTERS UNICORN SLIPPERS
Bildet over
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Brenda K. B. Anderson

 

Ikkje sant?? Ja Takk, tar begge 2 eg 😀

 

SPARKLES THE UNICORN SOFTIE
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Brenda K. B. Anderson

 

This is ME! Beviset på nettopp det kan du se Her Inne *ler*
Både tøflene, “bamsene” og denne hårbøylen er heklet med garn som er 100 m pr 50 gr, i oppskriften er det acryl, anbefaler å bruke ull eller bomull 😀 Dette kommer til å gå som en lek!

 

DAZZLER THE UNICORN HEADBAND
Gratis oppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

I går kwell fikk eg “ryddet” kraftig i det opprinnelige innlegget med alle armbånda som eg la ut i begynnelsen av september. Nå har eg fjernet alle som er solgt + eg har lagt til en del nye og flere kommer.
Alt dette kan du kikke på i Dette Innlegget 😀

Vettu?? Det plasker ned ute, 12 grader – Guffent, men likevel forfriskende! Eg må jo ut og, det liker eg mindre når det regner, men men. Har legetime i 2 tiden, men tenker eg skal se om eg kan handle for mor mi samtidig. Da svipper eg ut til Mega på Sola først, ut til Randaberg til legen og så kan eg svinge innom en Rema på vei hjem. Vel hjemme er planen å ta et overblikk på tingenes tilstand siden det er helg i morgen, kanskje eg svinger moppen litt? Får sjå, men det som ER sikkert er at eg skal vrenge av meg klærene, ta på en pysj og parkere meg på Hobbyrommet og bare kose meg 😀 Egentlig burde eg vært innom Ikea en kjapp tur…Trenger bittesmå “Norgesglass” type glass for eg har planer om å lage Eplegelé. Har fått masse syrlige og gode epler fra søsteren si hytte. Det eg lurer på og må finne ut er: Hvor lenge er hjemmelaget Eplegelé holdbar? Er det for tidlig å lage det nå om det skal være en del av noen julegaver?

Vel vel, eg får begynne å vekke denne kroppen og knekke den på plass 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD
DAG OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg