På jakt etter en utfordring? -Strikkeoppskrift

Designet av Kaarel Kalatraaler

 

Det er bare å beundre og måpe! Sett så lekre hanske før, eller? Dette er absolutt ikkje hansker du strikker et lass av og gir bort i gaver til alle som vil ha hehe I allefall ikkje av meg. Eg hadde nok heller ikkje strikket et par i løpet av ei helg, la oss være realist å si MINST en måned i allefall (Pr hanske)
Uansett, vakre hansker som garantert er verdt arbeidet 😀

 

 

 

Designet av Kaarel Kalatraaler

 

Lyst til å høre litt om strikkefastheten? Tja, kan det friste med 35 m/50 row PR 5 cm?? Det er tynt det! Garnet er 1400 m pr 100 gram og du lurer sikkert på hvor tykke (tynne?) pinner du trenger…? Vel, strikkepinner nr 1,0 mm Takk 🙂 Egentlig ganske rart, for eg har 0 problem med å hekle med den tykkelsen og tynnere på ei heklenål, men med strikkepinner virkelig det helt ufattelig. Uansett, virkelig vakre hansker som er verdt jobben ♥

 

FROSTED FLOWER GLOVES
Bildene over
Str: Omkrets 19/20 cm

 

 

* * * *

 

 

Søndag og ganske så stille! Selv om det kun er 1 grad ute har eg skyvedøra åpen en ca 30 cm og eg føler ikkje det er kaldt? Som sagt er det helt stille, ikkje et vindpust ute, men fuglene oppfører seg i allefall som om det er en varm vårdag! For en sang og musikk 😀

Planer for dagen er å bare fortsette der eg slapp inne på Hobbyrommet i natt, prosjektene mine ser egentlig ganske bra ut og eg er optimist – som alltid! Har kommet frem til at eg MÅ tilføre litt strikka elementer også, det blir bra vil eg tro! Har litt smådill til som eg skal perles + eg tror som sagt eg bør perle noe i Hama Mini!! Det kan bli en utfordring, vel vel, eg må jo prøve først for i Midi perler vil det slettes ikkje funke!

 

 

HA EN STRÅLENDE
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg