På tide å ommøblere Hobbyrommet….!??

 

Det heter jo når du flytter inn i et nytt hus at du må “Bo deg inn” før du bestemmer helt sikkert hvor sofaen f.eks skal stå. Tja, da gjelder vel det også for et Hobbyrom vil eg tro? Nå er det ca 3 mnd siden eg flyttet inn og det er spesielt en vegg eg ikkje blir fornøyd med…

 

 

 

 

…DENNE! ⇑

Føler at det bare blir rot opp på her! Det ser bare ikkje bra ut….Rett og slett! Da setter jo hjernen
i gang med å jobbe, eg svinser innom på Ikea og blir sittende å scrolle, etter hvert kommer målbåndet frem
og DAAA er løpet kjørt…

Fant fram skrujerna og klarte nesten å få ned hele den svarte hylla selv, siden alle skruene på selve stativet som er skrudd fast i veggen var helt “oppspist” satt eg Ali på jobben….Eg hoppet i bilen og suste til Ikea...

 

 

 

 

Når man vet hva man skal ha og i tillegg har sjekket lagerbeholdningen så er det fort gjort å shoppe på Ikea, spesielt når man har lært seg alle snarveiene! Plukket med meg 4 stk “Moppe” minikkommoder,
DENNE og DENNE – 2 av hver 😀 Så ja, da hadde eg plutselig 24 skuffer (som rommer mye mer enn du tror)
til å gjemme, og oppbevare dill og dall!

 

 

 

 

Da eg tørket appelsinene tenkte eg at eg trengte litt småkurver, vel nei, det trenger eg ikkje! Passer jo supert å ha de her og i naboskuffa har eg diverse “Jule”krydder – Klar ferdig pynt pakkene si 😀

 

 

 

 

…Plass til masse Julebånd…

 

 

 

 

+ eg fikk tømt en plastboks som sto på gulvet med alt av skinn og utstyr 🙂

 

 

 

2 store glass med ullkuler og andre baller forsvant også 😀
Som sagt, disse skuffene rommer mer enn eg hadde drømt om!

 

 

 

 

Ikkje minst kom alle mine nye dubbeditter til sin rett! Eg har fått tømt ganske mange glass og bokser som sto rundt omkring så dette ble bra! Eg ser jo også muligheten til å bygge videre oppover med flere kommoder….
IKKJE NÅ, men man vet jo aldri *ler* Ikkje bare det, meeen…

 

 

 

 

….eg ser OGSÅ for meg at disse også fint kan dekoreres! Ikkje nå, men med tiden! Har noen ideér, men det har eg ikkje tid til nå før jul – til våren kanskje? Å ja…eg må få malt det HVITE alvehuset mitt…

Vel vel, faktisk…i løpet av helga har eg fått noen bestillinger på A R M B Å N D så nå skal eg inn på Hobbyrommet å slappe av og kose meg. Setter på Chicago Fire og “tar kwellen” der inne 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. skulle gjerne hatt et så flott hobbyrom :=) jeg har rom i huset men ikke så flott innredning ,ikke kan eg suse til IKEA heller for det har vi ikke i nærheten ,dei små komodene ble fantastisk flotte og veldig praktiske til dine dubeditter

      1. Takk skal du ha 😀
        Ja det er absolutt en fordel å bo sentralt om man plutselig får en ide. Me bor jo også “på landet”,men likevel rett ved en storby, men skjønner hva du mener.

    2. Hobbyrom har jeg ikke,bruker kjøkkenbordet.Syns du har vært flink til å innrede ‘hula’ du,morro å se oppgraderingene.Ha en fin perlekveld.

      1. Nå måtte eg tenke….Du mener det grå som sto inntil veggen? Vel, den er egentlig en PåskeSnopeskål og skal inn påboden (endelig) for å vente på våren:D

        1. Ååå…hahaha, det var vanskelig å se noe annet enn den, men til slutt fikk jeg fokus på det du forsøkte å fokusere på, og det så jo ut til at det ble bra resultat. Men hellige måne så mye duppeditter du har…

Siste innlegg