På tide å strikke et skikkelig kunstverk??

Designet av Elke Bungeroth

 

Eg bare tenker på hvilke følelser man må sitte med når noe sånt som dette er ferdigstilt!? Hææ!?
Garantert at eg hadde følt meg utladet, men også vanvittig lykkelig! O M G!!
Se bare å alle disse detaljene, Mmmm NYDELIG, det er den er ♥

 

 

Designet av Elke Bungeroth

 

Dobbestrikking, det er cluet her! For meg er det helt uforståelig at det går an!? Eg mener, eg har strikket en liten lapp for å lære teknikken, jammen tok det tid og det var med en god del tykkere garn og pinner…Det står virkelig respekt av et arbeid som dette, bare nevner det! Kjenner til ei som strikker plagg på denne måten og eg bøyer meg dypt i støvet for eg skjønner det ikkje!

 

 

 

Designet av Elke Bungeroth

 

Hele denne kåpa er strikket i Tynn Alpakka fra Drops på pinne 2,5 – For meg høres det ut som en drøm, men likevel helt uoverkommelig! Et skikkelig drømmeprosjekt ♥ Hva syns du?
Noe som du kan kose deg med utover høsten/vinteren?

 

WENDEMANTEL REVERSIA
Bildene over
En størrelse/ Oversized

 

 

* * * *

 

 

 

 

Dette, og bare dette var min plan i dag! Det begynt bra, men som vanlig så skliiir det ut i alt annet. Du vet når du ber f.eks ungene (Les: Jr) om å støvsuger/rydde/vaske rommet før han stikker? Hmm åsså står de midt på gulvet og støvsuger rnidt seg? Ja og ALT det eg ser på som ROT er bare noe som ligger der å venter, dvs det kan han ta en annen dag. Vel, eg er sikkert på at han ikkje var kommet ned til busstoppet før eg SKRELTE rommet hans!
Eg bare dro alt rotet inn i stua slik at det ble plass å vaske inne på hans rom. Dette handler ikkje om at eg vasker rommet for han, eg gjør det for meg selv, fordi: Rommet er nytt og eg får neller når eg sitter i stua å tenker på hvordan det ser ut der inne! En dag flytter han og da vil eg ikkje måtte pusse opp igjen fordi ingen vasket 🙂
Nå kjenner eg på ro i sjela *ler* Så nå, etter på skal eg sette meg å perle videre og bare nyte kwellen 🙂

Ang Give Away`n hvor eg trakk ut 2 vinneren på fredag: Det blir ny trekning i morgen hvis ikkje vinner Nr 2 melder seg. Har prøvd å søke henne opp på FB, mulig hun ikkje har konto der. Men nå? Ja nå trenger eg litt ny kaffi 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg