På tide å tenke FARGER, igjen?

Designet av  Katy H. Carroll

 

Hvis du tenker over hvor fort desember egentlig både kom og snart har gått vet du at det er heeelt innafor
å begynne å glede seg til våren, ja for det er jo det neste store, ikkje det? Lysere morninger, økende fuglesang før bare alt eksploderer i klare og friske farger! Akkurat som at du bør starte med julestrikkinga i juli bør nå begynne
å tenke på hva du vil ha ferdig til våren 😀 Finn frem de friske og glade fargene og strikke deg noe nytt!
For en fargeprakt, hæ?

 

 

 

 

Designet av  Katy H. Carroll

 

Åååå helt herlig! ♥ Deilig, deilig merino 😀

 

 

 

Designet av  Katy H. Carroll

 

Nå er det mulig å forhåndsbestille garnpakke til dette sjalet. En pakke med hele 24 små hesper ♥ Oppskriften kan du kjøpe uansett hva du velger, er ganske sikker på at du kanskje har mer enn nok garn i hyllene dine? Garnet blir i tilfellet sendt ut fra 10.januar. Garnet er på ca 400 m pr 100 gr, dvs: har du en del tynt sokkegarn f.eks,
da er det jo bare å komme i gang 🙂

 

HIGHLIGHTS WRAP
Bildene over
Str 241 cm X 50 cm X 61 cm
(Størrelsen kan justeres)

 

 

* * * *

 

 

 

Tja, så er spørsmålet: Hva skal man finne på i dag da? Tenkte i går at eg må ordne plass til alt det smånipset eg kjøpte inn før jul, all cellofan etc kan eg få plass til i en av skuffene i de minikommodene. Må omorganisere litt tenker eg, rydde bort litt fra Hobbyrommet. Har noen prosjekter som trenger maling, så kanskje eg skal male litt
i dag?
Burde jo benytte muligheten til å ta tak i skulpturen min før nye ideér får mulighet til å etablere seg 🙂
Eg vet eg har noen ideér ang perlerier til våren/sommeren, men det trenger eg ikkje starte på riktig ennå,
tanken er også å få i hus en ladning med perler før eg helt setter i gang.

Siden eg er litt sånn i…“Gidder ikkje form/humør”….tror eg det kan lønne seg å starte med en dusj, en noe lang en, trenger det. Kanskje eg skal innvie den ene knalltøffe Levis Buksa mi? Ja bare fordi? Tja, hvorfor ikkje 🙂 Satser på at dagen ikkje blir like laber som i går.

 

 

NYT DAGEN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Jeg elsker sterke farger, og både strikker og hekler med ulike farger. Selv om andre tyr til ensfarget med hullmønster, så er min favoritt to-tre-fargede gensere i Marius-mønster eller lignende. Jeg har også prøvd meg på hullmønster og det er litt gøy, men jeg foretrekker farger og mønster 🙂

      Gøy å følge bloggen din 😀

Siste innlegg