På tide med en større Julesokk?

Designet av Astrid Schandy

 

Julesokkene som brukes i dag er MYE større enn da eg fikk julesokk på senga. Ser bare fra da våre unger var små (det er ikkje så mange år siden) t.o.m de sokkene har vokst! Nå kan man nesten putte ei halvannen liter brus ned ved siden av alt det andre *ler* Men altså: Eg vil gjerne ha en stor sokk, og da vil eg denne her!
Må jo være den fineste eg har sett på lenge! ♥

 

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

Denne sokken er heklet i Scheepjes Catona, altså et bomulls garn 😀 Akkurat dette garnet får du i utrolig mange farger! Eg har alltid ønsket meg ei peishylle til å henge sokkene på…veeel...nå har me ikkje ei pipe en gang så Ali er litt keen på en sånn “kunstig” (elektrisk) peis(!!), men eg har streiket – Det er ikkje det samme! Så ja, enn så lenge får de henge på krokene ute på gangen. Blir jo bare en sokk i år…
Hmm kanskje eg rett og slett må hekle et par?

 

ASTRID`s Xmas STOCKING
Bildene over
Str 25 cm bred og 47 cm lang

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag og regn, det er lenge siden føler eg – Ja at det har regnet? Jammen glad for at eg faktisk Plantet & Pyntet ute i går, godt med hva som er gjort 🙂 Det er søren meg ikkje godt å si når gradene plutselig faller til 0 så eg går å sjekker Passjonsblomsten hver dag, men hver dag kommer den med nye blomster! FOR en planter sier eg bare! Neste år bare må eg ha den Rosa varianten også 😀

Eg skal starte dagen med å sette meg inn på Hobbyrommet å slappe av, kanskje høre på radio`n? Har forresten blitt ekspert på “Jorda rundt på..” et eller annet, hadde nok aldri klart å svare om eg faktisk hadde ringt inn! Har fått et par bestillinger på Armbånd så det tenkte eg å fikse (Julearmbånda finner du HER) samtidig skal eg finpusse på det eg har laget i helga 🙂 I ettermiddag blir det dobbel barnebursdag, 10 og 5 år har de jammen meg blitt!

 

 

LAG DEG EN GOD
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg