På tide med tøfler? -Gratis oppskrifter

Designet av Glamour4You

 

Hvis eg skal ta dagens “Stå-Opp” temperatur som kun var 8-ÅTTE-Grader, ja da er det søren meg på tide å starte med tjukke ulltøfler igjen! Våknet med en NY og skikkelig komlete hals og dobbelt pottetett! Skjønner ikkje hvorfor eg fortsatt er sååå forkjøla? Nå er det snart 2 ukerHvor mye snott og gørr kan man egentlig produsere?
Ble et skikkelig sidespor til venstre der, kjapt tilbake til tøflene!

Nå er vel de over her ikkje helt tøfler, men stilig kan me kanskje være enige i at de er? Kunne fint ha sånne eg, synd eg solgte Dr.Martens skoa mine hehe Eller nei, eg hadde jo vokst fra de så eg bør nok heller kjøpe meg noen nye 🙂 Trooor vel likevel eg hadde hatt problemer med å lime noe på et par sko til et par tusen….Kanskje

Oppskriften fortelle deg nå i allefall hvordan du kan lage deg slike stilige sko,
kanskje du har et par utslitte Dr.Martens? Vel, kjør på sier nå eg 🙂 

 

OUTDOOR CROCHET BOOTS
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Maria Sus

 

Dette er tøfler eg er glad i å trekke på meg, de kan godt være tovet, men som alltid så anbefaler eg da å smøre latex under! Eg ble så glad da eg fant flytende Svart Latex! Den hvite som eg brukte før  ble sånn gusje gul etter ei stund – Veldig lite flatterende! Noe annet som er stilig er jo å bruke Sock Stop! Den ene jula strikket og tovet eg tøfler, der etter skrev en navnene under som en såle med slik Sock Stop – Får de i flere farger! Små barnetøfler? Lag prikker/stripere i mange farger under.

Gode Ulltøfler er A L L T I D en slager under juletreet!

 

GROWN-UP GARTER BOOTIES
Norsk/Gratis Strikkeoppskrift
Str Voksen

 

 

 

* * * *

 

 

 

Men altså? Våknet verre i dag enn i går, snakk om å vandre i en bølgedal! Halsen føltes sammenvokst og nesa var tettere enn tett, måtte opp av senga for å klare å puste hehe Nå sitter eg her med nesa full av Mentholatum og håper det letter, eg skal jo tross ut å handle og fikse for mi…Tja, det er litt ubehagelig når nesa er så tett,
når den i tillegg er rimelig sår…vel…Et dren hadde vært tingen *prøver å le*

 

 

 

 

 

Surret som vanlig på Hobbyrommet i går, det ble flere merkelig og søte figurer, en litt uheldig vinkel muligens på disse pingvinene – Men de er ganske søte her de står på skrivebordet. De er laget for å kunne gjør et nyttig tjeneste så disse skal etter hvert monteres, men først en runde med lakk 🙂 Å nei, de er ikkje så store, et par cm kanskje 🙂 Ble enda flere sauer, svarte denne gangen – Siden det er ganske gøy med sauer blir det nok noen fargerike også! Har t.o.m noen små enhjørninger, der fikk eg muligheten for å meske meg med litt glitter, får nå se om det egner seg som strikkedubbeditter etter en omgang med lakk.
Er jo ikkje alltid at glitter er noe man vil ha i strikketøyet!

Men ok, eg må begynne å riste kroppen, angripe nesa med noe nesespray og se om eg får åpnet opp litt før eg fyker ut dørene. Fikk akkurat pling fra posten om det ligger pakke i postkassa! Mer dubbeditte og dingser 🙂 Akkurat som julaften vettu, for eg glemmer jo hva det er som kommer!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!
Snart Helg!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. God bedring! De støvlene var helt i min gate. Nå nok ned og se i boden hva jeg har av gode inngåtte støvler (leses slitte). Og nei, ingen av støvlene i boden eller andre steder i huset har kostet msnge tusen kroner ( I det minste ingen av de jeg eier)

    2. Jeg synes nå pingvinene var aller stiligst, tøflene så behagelige ut, så kanskje en må prøve de en gang.

    3. Pingviner, de er kule de, dine så litt fortumlede ut for å være helt ærlig, men flotte læll 😜 Kjøp deg en hel rød paprika og spis hele.

    4. For meg fungerer Timiante med Honning godt for ‘stoppet’ nese og bihuler. Timiante fungerer ved at slimet løses opp og blir lettere å blåse eller hoste ut av kroppen *S* (Bare husk at Timiante virker lett vanndrivende, så best å innta på formiddagen/Tidlig ettermiddag *S*)

      Du kan også få hjelp av et ‘Nesehorn’ (Fåes på apotek), Fyll hornet med lunkent vann og en liten T-skje jodfritt salt, ‘spyl’ gjennom nesa, fra den ene siden (og ut den andre) og så den andre (og ut den ene *S*) For meg fungerer den best på kveldstid, så nesen ikke så ‘lett’ gror helt igjen på nattestid.

      Lykke til og god bedring *S*

Siste innlegg